Falsk indlæg af JENS LØHDE NIELSEN
Fra : Genmæle mod Allan No~

Dato : 18-02-10 08:58

OVENSTÅENDE FALSKE OG USANDE ANMELDELSE AF FORFATTET AF JENS LØHDE
NIELSEN HEDDER ALLAN NOBEL ANDREASSON, BENZONVEJ 6, 8930 RANDERS SOM
POLITIET NU HAR REJST STRAFFESAG MOD FOR FORHOLD SOM GIVER OP TIL 8
ÅRS FÆNGSEL.

Efterforskningsleder i sagen: Per Laursen, Randers politi
Anklager: Torben Thygesen, Århus anklagemyndighed
Allan Nobels beskikkede advokat: Claus Bonnez

År 2009

Der har i nogle år kørt negativ kampagne mod gauguin.dk og dets ejer
Troels Olivero. Kampagnen er alene forfattet af en mand, Allan Nobel
Andreasson, som har skrevet utallige injurierende artikler på
Internettet mod gauguin.dk og Troels Olivero på en gratis hjemmeside i
USA med navnet webdane………. Manden har ligeledes skrevet negative blogs
på Internettet under synonymer som blandt andet Dennis Kafka samt
mange andre navne eller direkte har underskrevet sig falsk i Troels
Olivero’ navn således at læseren kan få den opfattelse at artiklerne
er forfattet af Troels Olivero. Ligeledes har han oprettet falske
profiler i Troels Olivero’ navn på Facebook og lign.

Han har ligeledes rejst falske anmeldelser mod Troels Olivero og hans
advokat Carl-Erik Nielsen til Told&Skat for momssvindel, til
Datatilsynet for overtrædelse af persondataloven, til ombudsmanden og
til politiet. Til dokumentation for rigtigheden af disse falske
anmeldelser har han fabrikeret falske dokumenter og underskrifter. Han
har ligeledes vidnet falsk under vidneansvar i retten. Han har falsk
påstået at Troels Olivero er dømt for forhold der er usande,
fabrikeret falske domstolsafgørelser, han har påstået at gauguin.dk
med uran bestråler sine smykker for at give kunderne cancer og at
politiet og sundhedsmyndighederne ikke kan gøre noget for at stoppe
det. Intet af det er naturligvis sandt. Hvor skulle gauguin.dk få uran
fra og hvorfor skulle vi ønske at give vores kunder cancer. Det har
alene været til hensigt at skade Troels Olivero og advokat Carl-Erik
Nielsen samt skade gauguin.dk’ forretning.

Politiet i Randers har derfor efter et års efterforskning og
ransagning på hans bopæl sigtet manden for følgende 4 forhold.

1. Falsk forklaring for retten Jf. straffelovens § 158
2. Urigtig erklæring til offentlig myndighed jf. straffelovens § 163
3. Urigtig oplysning til offentlig myndighed med henblik på at få
andre sigtet mv. jf. straffelovens § 164 & 165
4. Bagvaskelse Jf. straffelovens § 268

Dokumentation for at politiet har rejst straffesag mod Allan Nobel kan
ses her: http://www.gauguin.dk/auction/std.pdf , side 2 af 2 hvor hans
beskikkede advokat, som man får tildelt i en rejst straffesag, anmoder
om udsættelse mod den private injurie sag som Gauguin og Troels
Olivero sideløbende kører mod manden, indtil straffesagen som er rejst
af politiet er overstået.

Han er i samme straffesag også sigtet for at have overtrådt et
polititilhold mod en tidligere samlever. Han har ligeledes i stakkevis
af e-mail’ og SMS’ truet Troels Olivero med vold men vi har endnu ikke
haft glæde af hans besøg. Her på dette link:
http://amtsavisen.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=2005512060488 kan man
se den modige Allan Nobel, Benzonvej 6, 8900 Randers.

Da manden endnu ikke er dømt for sigtelserne og ikke bliver det før
straffesagen er overstået forsætter han med sine injurier, falske
artikler og blogs.

Allan Nobel fra Webdane dømt for injurier

Gauguin.dk og Troels Olivero har fået tilkendt rekord stor erstatning
på kr. 160.000 kr. fra Allan Nobel for 7 overtrædelser af
straffelovens §267, injurier. Dom nr. BS 99-400/2007 fra retten i
Randers.

Dømtes danske hjemmeside er lukket men desværre forsætter han med at
udbrede de injurier han er blevet dømt for gennem en stråmand på en
amerikansk gratis hjemmeside.

Opdatering på sagen om Allan Nobel 4 november 2009

Den injurie dømte Allan Nobel og hans kammerat, den ligeledes injurie
dømte Preben Juul Madsen fra kunstnyt.dk, mødte hånd i hånd op i
fogedretten i dag kl. 11.00 hvor Allan Nobel havde indstævnet
gauguin.dk og dets direktør, med krav om fogedforbud mod den
nedenstående genmæle artikel, som er gauguin.dk' værn mod de mere end
100 injurier de 2 herrer har fabrikeret mod gauguin.dk og dets
direktør Troels Olivero.

Efter kun 50 minutter afviste Retten i Lyngby kravet om foged forbud,
idet indholdet i nedenstående genmæle artikel er faktuel korrekt.
Udskrift fra retsbogen, hvor han tabte sagen og retten afgjorde at
ovenstående er faktuelt korrekt kan ses her: http://gauguin.dk/auction/img.pdf

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 18-02-10 19:42

Genmæle mod Allan Nobel Andreasson forklarede:
> OVENSTÅENDE

Smut nu troll, der er IKKE noget ovenstående... og det var kun S. Spies
der kunne dette tricks til fulde

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-10 21:14

"Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Genmæle mod Allan Nobel Andreasson forklarede:
>
> Smut nu troll, der er IKKE noget ovenstående... og det var kun S. Spies
> [...]
Don't feed the... yes I know.
Er jeg den eneste der fik lyst til at finde ud af hvad gauguin er for noget.
Auktionsside for diamanter. There - jeg sparede dig lige for et klik.

Men fra hjemmesiden kan man læse:

bla bla ring
Næste bud 18000 kr.
Genfremstillingspris 80000 kr
Smykkevurderings certifikat fra dansk gemmolog med angivet
genfremstillingspris kr. 80.000 kan udarbejdes for kr. 500,-

Ser sgu da lidt suspekt ud

Mvh
Mads

begin 666 spacerwhite.jpg
M_]C_X `02D9)1@`!`@``9 !D``#_[ `11'5C:WD``0`$````9 ``_^X`#D%D
M;V)E`&3 `````?_;`(0``0$!`0$!`0$!`0$!`0$!`0$!`0$!`0$!`0$!`0$!
M`0$!`0$!`0$!`0$!`0("`@("`@("`@("`P,#`P,#`P,#`P$!`0$!`0$"`0$"
M`@(!`@(#`P,#`P,#`P,#`P,#`P,#`P,#`P,#`P,#`P,#`P,#`P,#`P,#`P,#
M`P,#`P,#`P,#_\ `$0@``0`!`P$1``(1`0,1`?_$`$H``0``````````````
M``````H!`0`````````````````````0`0`````````````````````1`0``
@``````````````````#_V@`,`P$``A$#$0`_`'\`_]D`
`
end

Fra : carl erik nielsen

Dato : 20-02-10 23:20

On 18 Feb., 23:57, Genmæle mod Allan Nobel Andreasson
<micha...@live.dk> wrote:
> [...]
> idet indholdet i nedenstående genmæle artikel er faktuel korrekt.
> Udskrift fra retsbogen, hvor han tabte sagen og retten afgjorde at

UDSKRIFT
AF
SØ- OG HANDELSRETTENS DOMBOG

Den 01. Feb 2010 blev retten i sagen

S-0145-01
1) Forbrugerombudsmanden
(Forbrugerombudsmanden)

mod

Gauguin Trading Aps

Afsagt sålydende

Under denne sag, der er anlagt den 04/03-09, har sagsøgteren,
Forbrugerombudsmanden, nedlagt endelig påstand om, at det forløbige
forbud, som Forbrugerombudsmanden, i medfør af markedsføringslovens §
21, stk. 1, har nedlagt den 01. Feb 2010 over for sagsøgt, Gauguin
Trading CVR-nr. 30346491 ( Troels Gauguin Olivero ), Henningsens Alle
33, 2900 Hellerup, stadsfæstes som endelig ved dom.

Det foreløbige forbud har følgende indhold:

1.   Det forbydes Gauguin trading Aps ( Troels Gauguin Olivero ) at
udsende rykkerbreve, inkassobreve eller lignende, der kan give
modtagerne indtryk af, at der er anlagt retssag/indgivet stævning mod
dem, medmindre dette er tilfældet.

2.   Det forbydes Gauguin trading Aps ( Troels Gauguin Olivero ) at
udsende rykkerbreve, inkassobreve eller lignende, der kan give
modtagerne indtryk af at det er Gauguin Trading Aps, der udsender en
stævningsmand og som kan trække stævningsmanden tilbage igen.

3.   Det forbydes Gauguin trading Aps ( Troels Gauguin Olivero ) at
udsende stævninger, der ikke indeholder oplysninger om hvilken byret
( navn, og adresse) stævninger er indgivet til.

4.   Det forbydes Gauguin Trading Aps ( Troels Gauguin Olivero ) at
anvende et af selskabets binavne (Danish Gemological Appraisal
Laboratory Aps, Gauguin Auktioner Aps, Gauguin .dk Aps, Kapuka
Copenhagen Aps, Regnskabsdoktoren.dk Aps) på breve, andre
forretningspapirer, fakturaer m.v. medmindre selskabets hovednavn
samtidig oplyses i parentes.

Sagsøgte, Gauguin Trading Aps ( Troels Gauguin Olivero ) har
bekræftende til genmælde overfor sagsøgers endelige påstand

Det afsiges herefter dom i overensstemmelse med sagsøgers påstand.
Sagsøgte betaler sagens omkostninger med 25000,00 kr

Thi kendes for ret :

Det af forbrugerombudsmanden i medfør af markedsføringslovens § 21,
stk. 1, den 01. Feb 2010 over for sagsøgte, Gauguin Trading Aps, CVR-
nr. 30346491 ( Troels Gauguin Olivero ), Henningsens Alle 33, 2900
Hellerup, nedlagte foreløbige forbud stadsfæstes som endeligt.

Inden 14 dage betaler sagsøgte til sagsøger 25000,00 kr i
sagsomkostninger

D. D. F

(sign.)

Udskriftens rigtighed bekræftes

P.V.A. Carl-Løhde Nielsen, Jens Løhde Nielsen,

Kopi af dommen fremsendt: gauguin.dk, eb.dk, bt.dk, lauritz.com,
bruunrasmussen.dk, webdane.50g.com , kunstnyt.dk

Fra : carl erik nielsen

Dato : 20-02-10 23:21

Fra : carl erik nielsen

Dato : 20-02-10 23:21