Stafetten: Musik med dyr- og vi har fundet~
Fra : P.Petersen

Dato : 18-02-10 18:32

Jan Kronsell bliver vinderen med hvalrossen.
Fedt, at gense det her klip med Beatles i deres syrede periode.
Ellers var der rigtig mange gode forslag og altid rart, at blive beriget med
noget nyt.
Af en eller anden grund undrer det mig ikke, at Åge kender den samme
børnesang på så mange forskellige sprog. :)
Så diskussionen om antal indlæg og kvantitet contra kvalitet er vel rimelig
nok. Lol.
Fedt med så mange seriøse indlæg. Fedt, at genhøre Stooges og Zappa. Er
desværre lidt langt imellem, at de ryger ud af reolen.
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Martin Bak

Dato : 18-02-10 18:41

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Fedt med så mange seriøse indlæg. Fedt, at genhøre Stooges og Zappa. Er
> desværre lidt langt imellem, at de ryger ud af reolen.
Er det så Jan eller hvalrossen der vinder? For hvalrossen postede jeg

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : P.Petersen

Dato : 18-02-10 19:32

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> "P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse
> Er det så Jan eller hvalrossen der vinder? For hvalrossen postede jeg

> [...]
Piiiis, der sov jeg vist i timen. Undskyld. Det er naturligvis dig og
hvalrossen, der vandt.
Hilsen
Pelle

Fra : P.Petersen

Dato : 18-02-10 19:37

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen

> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Piiiis, der sov jeg vist i timen. Undskyld. Det er naturligvis dig og
> [...]
Jan stod lige ovenover med Piggies.
Lol.
P.P.