Autoradio
Fra : Ukendt

Dato : 18-02-10 22:17

Jeg har ratbetjent radio i "min" bil - en Scania.
Hvis jeg nu ville købe en ny radio/cd og sætte i hvad skal jeg så kigge
efter hvis jeg gerne vil beholde muligheden for ratbetjening af radioen ?

Mvh. Allan

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-02-10 22:35

Allan Rath Møller wrote:
> [...]
> Hvis jeg nu ville købe en ny radio/cd og sætte i hvad skal jeg så
> kigge efter hvis jeg gerne vil beholde muligheden for ratbetjening af

om de laver interfjæs til at styre netop din "bil".

--
- Frank

Fra : Henrik B.

Dato : 18-02-10 22:38

"Allan Rath Møller" <am at allan m dot dk> skrev i meddelelsen
> Jeg har ratbetjent radio i "min" bil - en Scania.
> Hvis jeg nu ville købe en ny radio/cd og sætte i hvad skal jeg så kigge
> efter hvis jeg gerne vil beholde muligheden for ratbetjening af radioen ?

Et af de firmaer som laver flest adaptere, er Pioneer. Prøv da at kontakte
Pioneer Danmark, og forhør dig om de laver til Scania (jeg vil tro det).

--
FUGM - The Trademark of World Class Incompetence
http://www.saabklub.dk/