The Stig afsløret
Fra : Mogens \(K\)

Dato : 17-02-10 21:49

www.youtube.com/watch?v=wBxuWpRWxOo
He he - ikke en hr Hvem-som-helst

Fra : Henrik B.

Dato : 17-02-10 21:50

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i meddelelsen
news:4b7c5645$0$279$14726298@news.sunsite.dk...
> www.youtube.com/watch?v=wBxuWpRWxOo
> He he - ikke en hr Hvem-som-helst

Øøøøhhh, godmorgen Mogens. Den video/udsendelse har der været refereret til
for flere måneder siden. Og det er ikke andet end en joke...

--
FUGM - The Trademark of World Class Incompetence
http://www.saabklub.dk/

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 17-02-10 21:57

> Øøøøhhh, godmorgen Mogens. Den video/udsendelse har der været refereret
> til for flere måneder siden. Og det er ikke andet end en joke...

Det hedder god aften
http://www.youtube.com/watch?v=Lx_dL41eUDo&feature=related

Fra : Henrik B.

Dato : 17-02-10 21:58

> Det hedder god aften
> http://www.youtube.com/watch?v=Lx_dL41eUDo&feature=related

Nøøøøh, troede at du lige var vågnet, efter et par måneders søvn. )

Fra : Finn Guldmann

Dato : 17-02-10 23:08

Henrik B. skrev:
> Nøøøøh, troede at du lige var vågnet, efter et par måneders søvn. )

Et par måneder? Videoen er fra 23. juni sidste år, så det må vel nærmere
være seks.

Fra : Allan F

Dato : 18-02-10 02:43

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse
> www.youtube.com/watch?v=wBxuWpRWxOo
> He he - ikke en hr Hvem-som-helst

Se denne video og læg mærke til kropssproget inden han tager hjelmen af:
http://www.youtube.com/watch?v=oay6ykzcqzo&NR=1

Og se denne her bagefter - det er ikke den samme person.

http://www.youtube.com/watch?v=XnmWpSCXPbs&feature=related

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 18-02-10 06:03

"Allan F" <A_Folmer@post5.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=oay6ykzcqzo&NR=1
> Og se denne her bagefter - det er ikke den samme person.

Jeg vil tro, at det er flere personer, som har figuren. Som det nævnes i det
sidste clip, handler det ikke om personen, men resultatet.