Nu må det snart være tid til at snakke som~
Fra : Andersen [3650]

Dato : 17-02-10 17:40

Herhjemme er jagten startet, og jeg hører da gerne andres input
i sagen.
Jeg har læst lidt på FDM og ADAC og fundet frem til at
FULDA Carat Progresso 195/65-15 nok lige er sagen for
vores lille Skoda Octavia 2.0 TDI

Prisen som jeg finder billigst er hos Dæk-online og er kr.401,60
incl levering uden montering og afbalancering (alufælge).

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-02-10 19:37

"Andersen [3650]" skriver:

> [...]
> i sagen.
> Jeg har læst lidt på FDM og ADAC og fundet frem til at
> FULDA Carat Progresso 195/65-15 nok lige er sagen for

Ud fra?

I følge:
http://www1.adac.de/Tests/Reifentests/Sommerreifen/195_65_R15/default.asp?ComponentID=209136&SourcePageID=8772#

Er det "den bløde mellemvare" i din størrelse

Her kan du få testvinderen for 100 kr mere per styk:
http://www.4x4butikken.dk/shop/faelg-15-15250c6.html

Klaus

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 17-02-10 19:51

Octavia kører fint på
Conti ContiPremiumContact 2 - den findes i hvert fald på den side Klaus
linker til - om det er testvinderen har jeg ikke orket checke, men jeg er
sikker på at de klarer sig udmærket.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-10 00:04

> Octavia kører fint på
> Conti ContiPremiumContact 2 - den findes i hvert fald på den side Klaus
> linker til - om det er testvinderen har jeg ikke orket checke, men jeg er
> sikker på at de klarer sig udmærket.

Triller på Bridgestone.
Vidst et japansk dæk hvor navnet
Bridgestone er frit oversat efter ophavsmandens
navn - på japansk.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-02-10 00:29

On 17 Feb., 19:37, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.k...@du.kan.finde.den> wrote:
> "Andersen [3650]" skriver:

> Ud fra?
>
> I følge:http://www1.adac.de/Tests/Reifentests/Sommerreifen/195_65_R15/default...

Kan se at jeg gør klogt i at fastholde mit valg af Bridgestone
ER300

--
Christian

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 18-02-10 15:35

> Prisen som jeg finder billigst er hos Dæk-online og er kr.401,60
> incl levering uden montering og afbalancering (alufælge).

Mit erfaringsgrundlag siger mig at i den slags main stream huaholdnings
størrelser, da kan den lokale SDS dækpusher altid levere til
konkurrencedygtige priser sammenlignet med Dæk-Online

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : oz3bto

Dato : 18-02-10 22:14

"Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Prisen som jeg finder billigst er hos Dæk-online og er kr.401,60
> incl levering uden montering og afbalancering (alufælge).

Hvis det går som sidste år så holder vinterdækkene nok sommeren over til
det bliver vinterdæks tid igen og nyb med pigge indkøbes