Printproblem og 9.1, en løsning
Fra : Spritt Schapiro

Dato : 04-08-01 02:14

Jeg opdtaerede en G4 fra 9.0.4 til 9.1, og kunne efter det ikke
printe... (netværksprintere)
Efter at have spurgt alle til råds, dumpet alt havd der kunne dumpes af
pref'er, diskdoktoreret og reinstalleret alt havd der svagt havde noget
med printfunktioner at gøre... Måtte jeg bide i det sure æble og gå i
bund med maskinen: reformatering og reinstallation af ALT. Hvilket ikke
er småting på en prof DTP-maskine.
Jeg gik i krig, og har arbedet på opgaven siden siden kl. 14 i dag
(fredag/lørdag) indtil nu her kl 03. Flere gange under installeringerne
checkede jeg at printeren duede, og til sidst blev jeg endelig færdig...
Og så duede det pis ikke igen!!!!
Så gav jeg mig til at genstarts-teste alle 3. parts
udvidelser/kontrolpaneler OG fandt ud af at min Suitcase 9 Menufonts
var synderen!!!
På Extensis website kunne jeg så finde løsningen: Det er mellem OS 9.1.
ATM Light 4.6.1 og Suitcase 9 Menufonts...
Den løses ved at man omdøber "(lige krølledims der ikke kan gengives
her)Suitcase 9 Menufonts" til "(lige krølledims der ikke kan gengives
her) Suitcase 9 Menufonts", så den loader før "(lige krølledims der
ikke kan gengives her)ATM"....
Viola!
Det tog mig kun 13 timer at komme frem til....

Nå, men maskinen er da tip-top nu, og den trængte til det. Faktisk blev
den så fed at jeg dårligt ku slippe den...
Så lærte man at checke udvidelseskonflikter først....
(Men man forventer jo ikke at ens godt gennemprøvede dimser pludselig
fucker pga af en sølle sysopgradering fra 9.0.4 til 9,1! Jeg havde ved
Gud troet at det var noget mere eksotisk....)

Spritt

--
Kultur: http://www.manifestfetishclub.dk * http://www.trekkies.dk

Fra : *nico*

Dato : 04-08-01 09:18

Jeg har haft nøjagtigt det samme problem Med menufont.
Men jeg fik heldogvis hjælp herinde.

Mvh
Nicolai

Fra : Thomas Hoest

Dato : 06-08-01 14:22

Tak for tipset - jeg havde af samme grund opgivet at opgradere til OS 9.1

mvh.

Thomas Hoest

On Sat, 4 Aug 2001 3:13:30 +0200, Spritt Schapiro wrote
(in message <1exlhz4.75swmywxq8f4N%spritt@startrekmail.com>):