Finansieringen af Saab er på plads
Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-02-10 16:18

Hævder visse.

Alligevel lader til at at Spykers direktør Muller alligevel vil have
russeren Antonov med i ejerkredsen.

Dette på trods af at både Säpo og FBI angiveligt skulle have haft
betænkeligheder ved personagen.

http://di.se/Avdelningar/Artikel.aspx?ArticleID=2010\02\16\370733§ionid=BilMotor

For mig virker det ikke som en ideel ny start på en skrantende virksomhed.

GM skulle dog have vetoret mht Antonov.

Vi får se.

Som sagt er ingen af forudsigelserne omkring malkningen af den svenske stat
endnu gjort til skamme.

--
- Frank

Fra : Martin Bak

Dato : 16-02-10 16:26

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Som sagt er ingen af forudsigelserne omkring malkningen af den svenske
> stat endnu gjort til skamme.

Ja, du ER et helt utroligt talent. Ved du tilfældigvis hvilke numre der
bliver udtrukket i Onsdags-Lotto i morgen?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Henrik B.

Dato : 16-02-10 16:32

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, du ER et helt utroligt talent. Ved du tilfældigvis hvilke numre der
> bliver udtrukket i Onsdags-Lotto i morgen?

Jep, Frank er typen som i skolen mobbede de personer, som ikke havde samme
holdning som han selv.
Han er ikke blevet voksen siden. Folk med en anden holdning, skal partout
nedgøres og jordes, upåagtet at han josker rundt i spinateten og ikke selv
kan finde hoved og hale i sine egne "historier".

--
FUGM - The Trademark of World Class Incompetence
http://www.saabklub.dk/

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 16-02-10 18:08

> [...]
> nedgøres og jordes, upåagtet at han josker rundt i spinateten og ikke selv
> kan finde hoved og hale i sine egne "historier".

Jeg har da tidligere beskrevet, hvorledes der var taget forholdsregler vedr.
en mulig malkning, Frank !!

Fra : Henrik B.

Dato : 16-02-10 18:58

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har da tidligere beskrevet, hvorledes der var taget forholdsregler
> vedr. en mulig malkning, Frank !!

Jep, men det passer ikke ind i Franks "historie", så derfor vender og drejer
han endnu engang det skrevne ord, så han kan få det til at passe ind i sin
egen negative verden.

Fra : Volger Garfield

Dato : 16-02-10 19:04

On Tue, 16 Feb 2010 18:57:53 +0100, "Henrik B."
<saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>han endnu engang det skrevne ord, så han kan få det til at passe ind i sin

Han kalder det selv for "abstrakt læsning".

Volger

Fra : Henrik B.

Dato : 16-02-10 19:14

"Volger Garfield " <Volger@nowhere.invalid> skrev i meddelelsen

> Han kalder det selv for "abstrakt læsning".

Og dertil "abstrakt egenfortolkning".

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-02-10 20:51

Henrik B. wrote:
> "Volger Garfield " <Volger@nowhere.invalid> skrev i meddelelsen

> Og dertil "abstrakt egenfortolkning".

Den egenfortolkning ender så oftest med at blive sand. Inden den svenske
statsminister talte om risikoen for "malkning" havde jeg luftet ideen. Et
par dage efter kom den fra højeste sted i SE.

Sådan kunne jeg blive ved.

Bare vent og se.

Bare rolig. Du skal nok få al den nødige rygklap og undskyldning hvis det
går omvendt.

Indtil videre ser jeg bare ikke mange tegn på at Saab lever om 10 år.

--
- Frank

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-02-10 20:48

Henrik B. wrote:
> [...]
>
> Jep, men det passer ikke ind i Franks "historie", så derfor vender og
> drejer han endnu engang det skrevne ord, så han kan få det til at

Jeg har en anskuelse. Du har en anden. Du piver når du bliver modsagt. Det
gør jeg ikke.

Jeg argumenterer.

--
- Frank

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-02-10 20:48

Mogens (K) wrote:
> "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har da tidligere beskrevet, hvorledes der var taget
> forholdsregler vedr. en mulig malkning, Frank !!

Ork jow. Det har jeg sgu da læst. For øvrigt før dig.
Men den slags klares da snildt og let. Bare vent og se.

--
- Frank

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-02-10 20:46

Martin Bak wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, du ER et helt utroligt talent. Ved du tilfældigvis hvilke numre
> der bliver udtrukket i Onsdags-Lotto i morgen?

Det er svært for en Bornholmer at forstå. Det medgiver jeg dig.

Det er dog ikke sværere end at kigge lidt tilbage og se at spådommene
desværre nok bliver sande - alt for mange af dem.

--
- Frank