Tekst scroll/bevægelse
Fra : kasper

Dato : 16-02-10 18:01

Hej,

Vil gerne have billeder til at køre ned og op, og så når man
fører musen over, så stopper bevægelsen.

Hvad er html koden til det?

mvh
kasper

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : kasper

Dato : 16-02-10 18:06

Edit: det er ligsom på denne side, hvis du ser på højre siden er
der små billeder som går nedfra og op. det er præcist sådan jeg
vil have den til og man kan også trykke på billederne så kommer
man ind på hjemmesiden f.eks

Takker

Fra : kasper

Dato : 16-02-10 18:10

Glemte at skrive hjemmesiden: http://foe.xippy.us/

Fra : Allan Vebel

Dato : 16-02-10 23:19

kasper skrev:

> Glemte at skrive hjemmesiden: http://foe.xippy.us/

Efter 3 indlæg ved jeg fortsat ikke hvad du mener

Hvad vil du opnå, hvad har du lavet og hvad er
problemet?

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 16-02-10 23:36

kasper skrev:

> Glemte at skrive hjemmesiden: http://foe.xippy.us/

Prøv at rette valideringsfejlene, dem er der en del af,
se:

http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Ffoe.xippy.us%2F

Konkakt os igen når du har rettet op på det!

Med

Result: 516 Errors, 293 warning(s)

er det komplet umuligt at forholde sig til noget som
helst.

Fra : Birger Sørensen

Dato : 17-02-10 01:29

kasper tastede følgende:
> [...]
> der små billeder som går nedfra og op. det er præcist sådan jeg
> vil have den til og man kan også trykke på billederne så kommer

"Denne side" er hvilken?
Flertallet læser nyhedsgrupperne helt andre steder end på html.dk.
Jeg ser dem f.eks. i et program beregnet til det - og der er heldigvis
ikke noget der farer op og ned på min skærm.
Du skal have enten en video, noget flash eller en anden form for
animation. Den slags findes ikke direkte i HTML.

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 16-02-10 23:50

"Allan Vebel" <spam@do.not> writes:

> Efter 3 indlæg ved jeg fortsat ikke hvad du mener
>
> Hvad vil du opnå, hvad har du lavet og hvad er
> problemet?

Jeg forstår det sådan et Kasper er ude efter den samme mouseover
feature, der er på den side han linker til. Altså der hvor
billedet(video for at være pedant) i center-col skifter, når man
holder musen over en af miniaturerne til højre for den.

--
/Wegge

Leder efter redundant peering af dk.*,linux.debian.*