Hjælp til bestillingsformular
Fra : Brian Schou Larsen

Dato : 15-02-10 15:07

Hej,
jeg er ren novie indenfor HTML og derfor "stjæler" jeg jo hvad
jeg kan. Jeg har ikke rigtig kunne finde materiale til en
bestillingsformular på en anden side. Den har jeg så copypastet
ind på en anden side. Men jeg kan ikke få den til at fungere
umiddelbart. Jeg har rettet emailadresse og side, men ingen tvivl
om at jeg ikke har fået rettet alt.
Så jeg håber der er nogle, der vil kigge på det og kan fortælle
mig, hvor jeg mere skal rette.

Den ligger på siden :
http://www.dommedag.dk/index.php?option=com_content&view=article&
id=54&Itemid=63

På forhånd tak for hjælp

PS! Håber ikke jeg har ramt et forum, hvor spørgsmålet ikke hører
til..Men ellers bær over med en før-nybegynder!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 15-02-10 15:46

Brian Schou Larsen skrev:

> Den ligger på siden :
> http://www.dommedag.dk/index.php?option=com_content&view=article&
> id=54&Itemid=63

Der skal vel ligge noget cgi på serveren der behandler formularen, så
selve formularen burde ikke kunne gøre det alene
Er godtnok flere år siden jeg har rodet med noget sådant

Tvivler på det er den rigtige gruppe men måske andre kommer på banen

--
Mvh. John Paulsen

www.jp-web.dk

Fra : PostMan

Dato : 15-02-10 18:34

Brian Schou Larsen formulerede mandag:
> [...]
>
> PS! Håber ikke jeg har ramt et forum, hvor spørgsmålet ikke hører
> til..Men ellers bær over med en før-nybegynder!

Prøve den her
http://phpfmg.sourceforge.net/ måske kan den det du søger..

Vh

PostMan

Fra : Birger Sørensen

Dato : 15-02-10 22:17

Brian Schou Larsen tastede følgende:
> [...]
>
> PS! Håber ikke jeg har ramt et forum, hvor spørgsmålet ikke hører
> til..Men ellers bær over med en før-nybegynder!

Tabeller i tabeller - og for at gøre det simpelt, er der rodet
javascript ind i det også, og for at være sikker på, at ingen kan få
overblik over hvad der egentlig foregår, er der heller ingen
indrykning.
formen sender, så vidt jeg kan finde ud af, data til et PERL script :
http://www.dommedag.dk/cgi-bin/FormMail.pl
Har du lov at bruge PERL?
Har du en cgi-bin folder?
Ligger scriptet FormMail.pl i den?
Er FormMail.pl sat rigtigt op? ( svjh. er der instruktioner til hvordan
i toppen af det).

Birger

http://bbsorensen.dk