J Madsen - Stafetten til dig.
Fra : Henning Jensen

Dato : 14-02-10 09:18

Hej J. Madsen. Vil du overtage stafetten ?
Jeg gjorde det vist ikke helt tydeligt, at jeg vil overdrage stafetten
til dig. Jeg håber at du vil starte en ny tråd op, med et nyt emne?
Begrundelsen er herunder.
Henning.

Tak for deltagelse.
Det er afslørende, at komme med bekendelser om, at man er/har været
forfalden til, at dyrke denne stafets emne.
Vi var hele vejen rundt og manglede kun at få ram på den "Hvide Måge".
Som mange af eksemplerne har vist, så er det tilfældigt, hvilket numre
der pludselig fænger en. I dag var det et, som jeg genopdagede, og som
jeg nu har hørt nogle gange.

Jeg havde engang en god ven. Han havde været repræsentant for et
møbelfirma i Tyskland, og havde derfor kørt en hel del rundt dernede.
For år siden, sendte TV om natten pause billeder. Herhjemme var det en
periode vistnok akvariefisk eller prøvebillede.
På en af de tyske tv kanaler var det togture. Man havde sat et tv-kamera
fast på lokomotivet, så togturen Hamborg Berlin kunne godt være nattens
tv-pausebillede.
Det blev min gode vens fornøjelser, i hans sidste år. Han opgav helt de
tyske shows, og koncentrerede sig i stedet om, hvor han skulle hen med
toget om natten.

En sådan togtur har jeg taget i aften. Rundt i Jylland, med togselskabet
VLTJ, og med Georg som chauffør. Tak for turen.

Jeg håber at J. Madsen vil fortsætte med en ny tråd.

Henning.

--
----------
Take time to laugh - it's the music of the soul.

Fra : Henning Jensen

Dato : 14-02-10 14:54

On 14-02-2010 09:18, Henning Jensen wrote:
> Hej J. Madsen. Vil du overtage stafetten ?

Desværre er der ingen reaktion fra J. Madsen.
Så J. Madsen, du må få en chance en anden gang.
Vi sidder så alle her, en højhellig søndag, og bider negle.
Vi må videre.

Jeg vil i stedet overdrage stafetten til den, der bidrager mest
"positivt" til denne NG.
Og det er selvfølgelig Åge Halldorsson.

Jeg håber, at du vil tage imod stafetten, og finde et emne, der kan få
os alle "op i det røde felt".

Til alle os andre, vil jeg anbefale at søge trøst i biblen.
Ihukom f.eks. de forsikrende ord i Det gamle Testamente, 5. mosebog
kapitel 31. vers 8.

Selv vil jeg kontakte den lokale bodega, og tjekke åbningstiderne. Det
er rart at vide, hvornår man kan få udleveret nogle glas nervemedicin.

Men, jeg må helt ærlig erkende, at uden dig, ville denne NG være mere
farveløs.
Så kom an Åge.

Henning.

--
----------

Fra : Hauge

Dato : 14-02-10 15:00

Henning Jensen skrev:
> Desværre er der ingen reaktion fra J. Madsen.

Han har sikkert et liv udenfor disse grupper.

Mvh Hauge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-02-10 15:03

Henning Jensen <h_b_j@yahoo.com> wrote:

> Til alle os andre, vil jeg anbefale at søge trøst i biblen.
> Ihukom f.eks. de forsikrende ord i Det gamle Testamente, 5. mosebog
> kapitel 31. vers 8.

hvad skal overtro hjælpe ?

/thomas

Fra : J.Madsen

Dato : 14-02-10 18:06

Henning Jensen wrote:
> [...]
> VLTJ, og med Georg som chauffør. Tak for turen.
>
> Jeg håber at J. Madsen vil fortsætte med en ny tråd.

Hej Henning.
8.18...det er vist længe siden jeg har været oppe så tidligt på en
søndag uden at få penge for det;
takker for stafetten, men nu har Åge startet et nyt (og for ham
fuldtændig uforudsigeligt) emne, så jeg afventer min chance en anden gang .

Mvh
Jeppe

Fra : Henning Jensen

Dato : 14-02-10 18:29

On 14-02-2010 18:06, J.Madsen wrote:
> takker for stafetten, men nu har Åge startet et nyt (og for ham
> fuldtændig uforudsigeligt) emne, så jeg afventer min chance en anden gang .

Tak for dit svar. Jeg havde lidt dårlig samvittighed over for dig.
Jeg har jo ikke deltaget aktivt i denne gruppe, i særlig lang tid.
Så jeg kender ikke til, hvem der er faste og hvem der kommer engang imellem.
Jeg ville ikke risikere, at ideen med denne stafet gik kold, hvis
"bolden" lå stille for længe.
Jeg håber selvfølgelig, at du bliver valgt til at overtage pinden, en af
de næste gange.

Hilsen Henning.

Jeg kan stadig ikke stå for den togtur.

--
----------

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-02-10 18:35

"J.Madsen" <pjm@grumail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> takker for stafetten, men nu har Åge startet et nyt (og for ham fuldtændig
> uforudsigeligt) emne, så jeg afventer min chance en anden gang .

Jeg vil foreslå at J. Madsen / Jeppe overtager tråden, når slagerhalløjjet
er kørt ud

Hilsen Åge

Fra : Anglachel

Dato : 14-02-10 18:50

meddelelsen news:4b783462$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg vil foreslå at J. Madsen / Jeppe overtager tråden, når slagerhalløjjet
> er kørt ud
>
> Hilsen Åge

Seconded