Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
SÅ HAR JEG SGU FÅET MIT KAMERA Canon G 10
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 13-02-10 13:36

nu siger man jo godt nok at rigtige mænd ikke læser manualer men græder
bagefter :)
men der er faktisk en på dansk her
http://files.canon-europe.com/files/soft31607/manual/PSG10_CUG_DA.pdf

men der er ingen vej uden om jeg skal lige have fundet en manual ...
primært har jeg svært ved at finde ud af at stille blænde også slå sort hvid
funktion til - det svage led er den indbyggede blitz hvis jeg kommer for tæt
på målet - men den gør det så tilsvarende ok med zoom

skal tage nogen mor / barn billeder og en pikant serie af en anden veninde -
regner med bare at bruge min maler lampe eller det lys der kommer ind
igennem vinduerne

men nu har jeg test knipset lidt - det er godt nok et skide godt kamera , er
spændt på at lære det at kende - sjovt nok er det lige 30 år efter jeg fik
mit første spejl refleks en Olympus om 1 ( skide godt kamera ) har det
såmænd endnu ...

Mv.
BMM

Fra : CK®

Dato : 13-02-10 14:05

Den 13-02-2010 13:35, Bo M. Mogensen skrev:
> [...]
> spændt på at lære det at kende - sjovt nok er det lige 30 år efter jeg fik
> mit første spejl refleks en Olympus om 1 ( skide godt kamera ) har det

Tillykke, tillykke!

Jeg reagerede nogenlunde lissådan som dig, da jeg fik mit Sony Cybershot
DSC-H5 kompakte superzoom-kamera for 3,5 års tid siden.
Dét var sgu noget andet end de små HP-kameraer, jeg ellers havde
håndteret i et par år.
Nu går jeg og sukker efter et DSLR, men det koster jo.

Anyway, tillykke igen med vidunderet, jeg håber I får mange gode stunder
sammen.

Claus

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 14-02-10 17:41

"CK®" <kaplov@image.REMOVE.dk> skrev i en meddelelse

> Tillykke, tillykke!

Tak skal du have Claus

> [...]
> DSC-H5 kompakte superzoom-kamera for 3,5 års tid siden.
> Dét var sgu noget andet end de små HP-kameraer, jeg ellers havde håndteret

Puhh ja altså der jo ingen tvil om det er skide godt kamera
men det er lige det med at lære at bruge det - de første billeder jeg tog
med mit olympus om1
da jeg var 14 år i 1980 - det ligner sgu også noget der er løgn mange af dem
:)
men nu har jeg det på rygraden det skal jeg så også lige have med det her
har taget nogen billeder - de er ikke som sådan gode men snarre test foto s
du kan se her hvis du har lyst :

http://chokmah.dk/02.temp.pix/vov/index.html

http://chokmah.dk/02.temp.pix/vinter.2010/index.html

> Nu går jeg og sukker efter et DSLR, men det koster jo.
>
> Anyway, tillykke igen med vidunderet, jeg håber I får mange gode stunder
> sammen.

jow tak nu tager jeg maler lampe med ind til en veninde og ser hvad jeg kan
få ud af det :) når hun står model

Mv.
BMM