Sådan... langt om længe :o)
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 12-02-10 21:58

Hvordan kan man leve uden

http://viabtor.dk/hvorfor-viabtor.asp

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Martin Bak

Dato : 12-02-10 22:05

"Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:4b75c0d0$1$5702$c3e8da3@news.astraweb.com...
> Hvordan kan man leve uden
>
> http://viabtor.dk/hvorfor-viabtor.asp

Du er for sent på den. Jeg bestilte allerede en i går, efter tip fra René.
Det har resten af gruppen nok også gjort.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Torben Scheel

Dato : 12-02-10 22:17

Martin Bak skrev:
> "Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Du er for sent på den. Jeg bestilte allerede en i går, efter tip fra René.
> Det har resten af gruppen nok også gjort.

2 - jeg har også strømudtag i varerummet :D

--
vh
Torben

Fra : Henrik B.

Dato : 12-02-10 22:27

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> 2 - jeg har også strømudtag i varerummet :D

Heeeyyy, dét er snyd. Det vil jo hæve komforten til et helt nyt plan,
eftersom det vil "udjævne" så meget strøm, at det vil blive helt
"elektrisk"...

--
FUGM - The Trademark of World Class Incompetence
http://www.saabklub.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-10 01:00

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message

> 2 - jeg har også strømudtag i varerummet :D

Du skal læse FAQ. der står det ikke virker bedre med 2

Kasper

Fra : JBH

Dato : 13-02-10 09:55

"Kasper" <Tjae> skrev i en meddelelse

> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message

> Du skal læse FAQ. der står det ikke virker bedre med 2

De er da ikke snu, de kunne have solgt 2, hvis de havde skrevet 2 virker
bedre end 1.

mvh
JBH

Fra : Sørensen

Dato : 13-02-10 10:39

"Kasper" > skrev >
> Du skal læse FAQ. der står det ikke virker bedre med 2

Pokkers jeg har allerede bestilt 10stk. + 9 ekstra stik og
regnede med en besparelse på 10 X 10%

vh.
Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-10 16:56

"Sørensen" <nogen@microsoft.com> wrote in message

> "Kasper" > skrev >
>>

> Pokkers jeg har allerede bestilt 10stk. + 9 ekstra stik og regnede med en
> besparelse på 10 X 10%

Jae..

Jeg ved ikke helt hvordan det virker, jeg må indrømme jeg tror det er fup...
men jeg har sendt en mail til dem om man kan få deres test rapporter....

:) :) :)

Kasper

Fra : Sørensen

Dato : 13-02-10 18:10

"Kasper" skrev >
> Jeg ved ikke helt hvordan det virker, jeg må indrømme jeg tror
> det er fup... men jeg har sendt en mail til dem om man kan få
> deres test rapporter....

Ja det er godt Det at produktet findes viser at der er nogen
der tror det virker UTROLIGT, man skulle tro at sådan et firma
kunne sagsøges for bondefangeri, men det kræver jo at der er
nogen der anlægger sagen.

vh.
Sørensen

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 12-02-10 22:21

Martin Bak kom med følgende:
> "Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Du er for sent på den. Jeg bestilte allerede en i går, efter tip fra René.
> Det har resten af gruppen nok også gjort.

Ups... nå men et godt tilbud kan ikke nævnes for tit

Nogen der ved onm den virker

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : sode

Dato : 12-02-10 23:06

Ligner da en brugelig butplug... især hvis den vibrerer... andet kan den
vist ikke bruges til.

Sode

Fra : ABJ

Dato : 13-02-10 18:34

> Nogen der ved onm den virker
>
> --
> Venligst / Regards
> Brian Vestergaard (2620)

Selvfølgelig virker den, det fremgår jo af hjemmesiden.

Fra : René

Dato : 13-02-10 20:52

> Du er for sent på den. Jeg bestilte allerede en i går, efter tip fra René.
> Det har resten af gruppen nok også gjort.

Jeg håber da sandelig at alle bemærkede smileyen i indlægget )

René

Fra : Brian Lund

Dato : 12-02-10 23:57

> Hvordan kan man leve uden