Det går godt, kan jeg se.
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 11-02-10 23:31

Tilbage fra endnu en hård arbejdsuge på asfaltstierne, er det første
jeg kaster mig over, naturligvis DFB.

Det glæder mig at kunne konstatere, at gruppens medlemmer nu har
vænnet sig til vinteren, og hvad det medfører af genvordigheder.

Jeg kan konstatere, at visse af gruppens medlemmer er en anelse
oprørte over, at et par SVENSKE motorjournalister har glemt at falde i
svime over en testkørsel af en ny BMW-model.

Hva' fa'en havde I regnet med?

De har da noget SÅB restlager, og noget Völle der skal omsættes, inden
det bliver kinesisk.

Den der dimmer til at legere strømmen med, den tror jeg ikke at
Sonata'en vil bryde sig om, såeee deeet..........

Far er ikke vred, far er skuffet!!

Jeg kører til Finland igen lørdag aften, og I bliver nødt til at tage
Jer sammen. Jeg håber ikke jeg skal komme hjem om godt en uge og finde
samme elendighed igen.

Jeg vil naturligvis også følge udviklingen i morgen og lørdag, og jeg
vil underholdes, vil jeg.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Martin Bak

Dato : 12-02-10 01:22

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
> Tilbage fra endnu en hård arbejdsuge på asfaltstierne, er det første
> jeg kaster mig over, naturligvis DFB.

Velkommen hjem.

> Jeg vil naturligvis også følge udviklingen i morgen og lørdag, og jeg
> vil underholdes, vil jeg.

Det bliver tilsyneladende ikke mig der kan bidrage med beretningerne fra
vejene. De lover endnu en snestorm her i lokalområdet, belejligt nok lige op
til en weekend, hvor kommunen standser rydningen omtrent ved solopgamg.
Ved du tilfældigvis om en Quicke frontlæsser kan bringes til at passe på en
Mazda 626 fra 1992?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 12-02-10 09:55

On Fri, 12 Feb 2010 01:22:08 +0100, "Martin Bak"
<fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote:

> [...]
>Ved du tilfældigvis om en Quicke frontlæsser kan bringes til at passe på en

Udstyret med en skærebrænder og et svejseapparat er intet umuligt.

Jeg er iøvrigt ikke klar over hvorfor du lider af den
vrangforestilling, at der bliver ryddet sne andre steder. det gør der
stort set ikke.

Den lokale vej jeg benytter fra motorvejen og til bopælen er så fyldt
med snedynger som ikke bliver fjernet, at en kantstensparkering
foregår nærmere vejmidten end fortovet. Hvilket bevirker at to
personbiler flere steder ikke kan mødes uden forsikringsmæssige
konsekvenser.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Brian Lund

Dato : 12-02-10 10:39

> [...]
>
> Jeg er iøvrigt ikke klar over hvorfor du lider af den
> vrangforestilling, at der bliver ryddet sne andre steder. det gør der

Her i området har kommunen eller vejvæsenet (ikke sikekr på hvem) fået den
gode idé at spænde sneplove fast på deres Mercedes Sprintere! Eller hvad det
nu var, i sprinter størrelse ihvertfald.

Brian

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 12-02-10 19:36

"Brian Lund" <brian@-FJERN-lundfoto.dk> skrev i meddelelsen

> Her i området har kommunen eller vejvæsenet (ikke sikekr på hvem) fået den
> gode idé at spænde sneplove fast på deres Mercedes Sprintere! Eller hvad
> det nu var, i sprinter størrelse ihvertfald.

Sne? :)

Fra : Brian Lund

Dato : 12-02-10 20:22

> Sne? :)

Jah... Det der hvide stads som ligger ude på markerne for tiden!

Brian

Fra : Ivan Madsen

Dato : 12-02-10 19:47

On Thu, 11 Feb 2010 23:30:47 +0100, folmer@rasmussen.dk wrote:

<...>

>Jeg vil naturligvis også følge udviklingen i morgen og lørdag, og jeg
>vil underholdes, vil jeg.

Det er den der krævementalitet du plejer at bebrejde ungdommen er det
ikke? )

Iøvrigt har jeg set et underholdende indslag to dage i rap. I går
morges på Køge Bugt stien blev jeg overhalet af en Pug 309 som havde
helt hvide isdækkede side- og bagruder. Om forruden var renset nåede
jeg ikke at se og da han ikke kunne observere andet end lige frem og
trafikken var lidt tæt opgav jeg at undersøge sagen nærmere.
I dag kom så samme røde 309'er på M3 og overhalede - denne nat var der
ikke helt så meget is, så da var sideruderne kun delvis dækket men
bagruden var stadig helt lukket til.
Gad egentlig vide, hvad sådan en mundering kunne takseres til.

Helt generelt er de flest biler faktisk gjort pænt rent på ruder,
nogle få har problemer med at huske lygter osv. så det er de få
tilbageværende, man lægger mærke til.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 12-02-10 20:18

On Fri, 12 Feb 2010 19:47:04 +0100, Ivan Madsen
<karinogivan@gmail.com> wrote:

> [...]
>
><...>

>Det er den der krævementalitet du plejer at bebrejde ungdommen er det

Man vil jo nødigt falde uden for de normale rammer i samfundet. folk
kunne jo få den idé at man var lidt sær.

> [...]

>jeg ikke at se og da han ikke kunne observere andet end lige frem og
>trafikken var lidt tæt opgav jeg at undersøge sagen nærmere.

Så skulle du se hvad visse svenskere kan finde på.

> [...]

>bagruden var stadig helt lukket til.
>Gad egentlig vide, hvad sådan en mundering kunne takseres til.

Kan der ikke klippes for den slags?

> [...]

>Helt generelt er de flest biler faktisk gjort pænt rent på ruder,
>nogle få har problemer med at huske lygter osv. så det er de få

I vores branche har vi fået et nyt problem på halsen. De nye
LED-baglygter afgiver stort set ingen varme, og det resulterer i, at
med fygesne som der jo har været masser af i denne vinter, går der
ikke mange kilometer før man er "usynlig".

Godt at man kører med de gammeldags lygter.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjørn J.

Dato : 12-02-10 20:23

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Man vil jo nødigt falde uden for de normale rammer i samfundet. folk
> kunne jo få den idé at man var lidt sær.

Er der ikke en lov, der regulerer sådan noget..?..;)

mvh/Bjørn J.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 12-02-10 21:01

On Fri, 12 Feb 2010 20:22:42 +0100, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

><folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
>
>KLIP

>Er der ikke en lov, der regulerer sådan noget..?..;)

>--

Det er jeg s'gu ikke sikker på.

Steen Hegeler udtalte jo for snart mange år siden, at det normale har
vide rammer.

Hvis der var reguleret på området, så var den udtalelse jo ikke
nødvendig. .o))

Jeg personligt, kan grine min r*v i frynser når jeg ser en godt og vel
voksen mand som muhammedtegner Westergård i røde bukser! *LOL*

I kredse hvor jeg ikke færdes, ville man end ikke løfte et øjenbryn.

Sådan er der så meget. ,-)

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ivan Madsen

Dato : 12-02-10 21:42

On Fri, 12 Feb 2010 20:18:05 +0100, folmer@rasmussen.dk wrote:

>Man vil jo nødigt falde uden for de normale rammer i samfundet. folk
>kunne jo få den idé at man var lidt sær.

Ide? ))

>Så skulle du se hvad visse svenskere kan finde på.

Udover at befærde danske motorveje med overlæssede trailere med 120+
altså ? ) Elller ? må hellere stoppe! )

Det kan der formodentlig.