Toyota and asociates.
Fra : Bjørn J.

Dato : 11-02-10 14:15

Det går da rigtig godt for Toyota Group.

Nu har man selv fabrikeret godkendelser af flysæder !

http://jp.dk/rejser/business/article1976993.ece

Gu' ve' hvor mange japanere, der pt står med nummeren i vejret (red.: bukker
i undskyldning) ?..;)

mvh/Bjørn J.

Fra : Møller

Dato : 11-02-10 15:54

Den Thu, 11 Feb 2010 14:15:13 +0100 skrev Bjørn J.:
KLIP
> http://jp.dk/rejser/business/article1976993.ece
>
> Gu' ve' hvor mange japanere, der pt står med nummeren i vejret (red.:
> bukker i undskyldning) ?..;)

Sig mig lige en gang hvad er der blevet af den stolte japanske tradition
for undskyldning: Harakiri ((japansk: 切腹), den sikker hver gang mod
gentagelse.

//Møller

Fra : Bjørn J.

Dato : 11-02-10 16:04

"Møller" <eam@privat.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Sig mig lige en gang hvad er der blevet af den stolte japanske tradition
> for undskyldning: Harakiri ((japansk: ??), den sikker hver gang mod
> gentagelse.

Den er gammeldags.

Nu om stunder foregaår det som Kamikaze-pilot.

På japansk: ??

Udtales: http://en.wikipedia.org/wiki/Media:Kamikaze.ogg

mvh/Bjørn J.

Fra : Armand

Dato : 11-02-10 17:29

Bjørn J. skrev:

> Nu om stunder foregaår det som Kamikaze-pilot.
>
> På japansk: ??
>
> Udtales: http://en.wikipedia.org/wiki/Media:Kamikaze.ogg

Kunne man ikke have brugt en person der ikke stammede, til en sådan
lydfil

--
Armand.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 11-02-10 23:13

On Thu, 11 Feb 2010 16:04:08 +0100, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

>"Møller" <eam@privat.dk> skrev i en meddelelse
>
>KLIP

>Den er gammeldags.
>
>Nu om stunder foregaår det som Kamikaze-pilot.

>--

Ja, det er jo alt sammen meget glimragende, men i de film jeg har set,
hvor der har været kamikazepiloter involveret, har de altid båret
hjelm.

Er de ikke helt stærke i troen? .o))

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjørn J.

Dato : 11-02-10 23:32

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ja, det er jo alt sammen meget glimragende, men i de film jeg har set,
> hvor der har været kamikazepiloter involveret, har de altid båret
> hjelm.
>
> Er de ikke helt stærke i troen? .o))

Folmer, de bærer jo en styrthjelm..)

mvh/Bjørn J.