Billigt hotel i London???
Fra : Kewin Agerbo Panduro

Dato : 03-08-01 22:59

Hej...

Nogen herinde som kan anbefale nogen gode, billige hoteller i London her i
højsæsonen?

Specifikationer:

- Enkeltværelse med bad & toilet
- Morgenmad
- ca. 500 kr. pr. overnatning.
- Skal være beliggende i enten zone 1 eller 2 i Undergrundsnettet

Hvis nogen kan hjælpe, vil jeg gerne have oplyst adresse, TLF-nummer og evt.
web-adresse og nærmeste Underground.

På forhånd, tak.

/Kewin Agerbo Panduro

Fra : Gard Karlsen

Dato : 05-08-01 10:23

Hei

Jeg bodde på et hotell som heter Monopole og det ligger i Sussex Gardens nær
Paddington Station. Det kostet ca £40 pr natt for et dobbelrom. Du kan lese
mer om turen vår og se bilder på min hjemmeside. Adressen er
http://donar.netpower.no/~ghk/

Håper at du får en fin tur til London.

Mvh
Gard Karlsen
gard@karlsen.ms

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 02-10-01 18:09

Hotellerne ved Paddington er oftest billige.

Jesper