Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Program til at resize billeder
Fra : Thomsen

Dato : 11-02-10 20:02

Hej,

Jeg søger et godt program der er specielt lavet til at resize billeder (gøre
det større).
Har et navn lige på tungen, men kan ikke finde det med Google.

mvh Ole

Fra : Kim Jensen

Dato : 11-02-10 20:30

Thomsen wrote:
> Jeg søger et godt program der er specielt lavet til at resize billeder (gøre
> det større).
> Har et navn lige på tungen, men kan ikke finde det med Google.

Måske dette?
http://www.ononesoftware.com/detail.php?prodLine_id=7

--
mvh Kim Jensen
blog.werx @ http://kim.litewerx.dk

Fra : Thomsen

Dato : 11-02-10 20:32

"Kim Jensen" <kim@_NOSPAM_litewerx.dk> skrev i en meddelelse

> Måske dette?
> http://www.ononesoftware.com/detail.php?prodLine_id=7

Yes, tak skal du ha'

mvh Ole

Fra :    ab©

Dato : 12-02-10 09:58

"Kim Jensen" <kim@_NOSPAM_litewerx.dk> skrev i meddelelsen

> Måske dette?
> http://www.ononesoftware.com/detail.php?prodLine_id=7

Det ser IMHO noget tungt ud ...
Der er også (endda med dansk sprogfil)
http://www.irfanview.com/main_download_engl.htm

ab©

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 12-02-10 17:37

   ab© <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev :

>Det ser IMHO noget tungt ud ...
>Der er også (endda med dansk sprogfil)
>http://www.irfanview.com/main_download_engl.htm

Hvad gør den specielt god til at gøre billedfilerne større?

Det skulle det andet program kunne gøre i god kvalitet, hvilket
jeg ikke tror Irfanview kan.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft