Hvem er "Fallujah"?
Fra : Steen

Dato : 10-02-10 08:57

Go' morgen Danmark kørte bare her til morgen, og der var et
musikindslag med en dansk sanger, der vist hed Fallujah. Jeg har aldrig
hørt om hende, og en hurtig søgning på nettet gav heller ikke det store.

Er hun det nye hit herhjemme, eller hvem er hun?

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 10-02-10 09:45

Steen skrev:

> [...]
> hende, og en hurtig søgning på nettet gav heller ikke det store.
>
> Er hun det nye hit herhjemme, eller hvem er hun?

Det hjælper, hvis man søger på "Fallulah".

Se f.eks. http://www.myspace.com/mymusicbank

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Steen

Dato : 10-02-10 10:06

Okay, hvis man ved hvad man leder efter http://lmgtfy.com/?q=Fallujah

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-02-10 09:52

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> dansk sanger, der vist hed Fallujah.

Hehe, ja det er et typisk dansk navn

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 10-02-10 11:11

meddelelse news:4b727399$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hehe, ja det er et typisk dansk navn
>
> Hilsen Åge

Ja hun hedder Maria i virkeligheden.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 10-02-10 11:12

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og en hurtig søgning på nettet gav heller ikke det store.
>
> Er hun det nye hit herhjemme, eller hvem er hun?

Hun har ifølge TV udgivet sit første album.
Hvis nummeret hun sang i Go' Morgen Danmark er den generelle standard for
hendes album, så bør hun blive et kæmpehit.

Fra : Steen

Dato : 10-02-10 14:18

On 2010-02-10 11:11:52 +0100, Allan Krautwald said:

> "Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hun har ifølge TV udgivet sit første album.
> Hvis nummeret hun sang i Go' Morgen Danmark er den generelle standard
> for hendes album, så bør hun blive et kæmpehit.

Jeg bed ikke lige mærke i nummeret, men det var pop med noget rumænsk
(sigøjner?) undertone.
Jeg ved ikke om det er et nummer man "burde kende", da jeg ikke hører
den type radio, hvor den slags skulle forekomme. Lidt anderledes var
det da

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 10-02-10 15:28

Steen skrev:

> Jeg ved ikke om det er et nummer man "burde kende", da jeg ikke hører
> den type radio, hvor den slags skulle forekomme.

Det har været spillet rigtig meget på P3.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-02-10 15:29

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det har været spillet rigtig meget på P3.

> Peter Brandt Nielsen

Så er det defor

Hilsen Åge

Fra : Steen

Dato : 10-02-10 19:13

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> "Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Så er det defor

Ja, derfor jeg ikke kender den

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-02-10 19:23

> Ja, derfor jeg ikke kender den

Ja, og hvad er P3 egentlig for noget ?

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 10-02-10 16:23

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det har været spillet rigtig meget på P3.
>
> --
> Peter Brandt Nielsen

Den kunne såmænd sagtens spilles på de fleste radiostationer.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 10-02-10 16:27

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en
> meddelelse news:4b72c24e$0$279$14726298@news.sunsite.dk...

> Den kunne såmænd sagtens spilles på de fleste radiostationer.

Her er indslaget:
http://go.tv2.dk/video.php/id-28431603.html

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-02-10 18:14

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> [...]

Ja, der skal ikke meget til.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-02-10 08:50

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Her er indslaget:
> http://go.tv2.dk/video.php/id-28431603.html

Tja, havde jeg haft en, ville jeg sikkert også spille hendes musik.
Det kunne jeg ikke forestille mig, der skulle komme klager over.

M.V.H....Benny..