Unlock af 3310, i randers området?
Fra : Gundersen

Dato : 03-08-01 22:15

Hej

er der en der kan klare subject?

Mvh Emil

--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Lovlig
Yamaha Neo's @ Polini Corsa!
Nu også med anlæg! =)

Fra : N/A

Dato : 04-08-01 13:03

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-08-01 13:03

søren poulsen skrev:

>jeg mener at Thomas vist nok har reklameret med at han kunne gøre det endog
>25kr billigere end alle andre

Deeeeet er der vist noget om :) Men Thomas har måske et problem efter
en gut tilbød det til 25,- - Thomas vil jo være 25,- billigere. Måske
Thomas gør det gratis nu, hvem ved...

>det kan du vel ikke ha overset )

Jeg har vist set et enkelt indlæg om det :)

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : søren poulsen

Dato : 04-08-01 14:18

> Deeeeet er der vist noget om :) Men Thomas har måske et problem efter
> en gut tilbød det til 25,- - Thomas vil jo være 25,- billigere. Måske
> Thomas gør det gratis nu, hvem ved...
jeg kender en der kan gøre det gratis for mig måske jeg skulle prøve høre om
thomas stadig vil gøre det 25kr billigere )
btw den motorola statoil har på tilbud kan den unlockes?

--
Mvh.
Søren poulsen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-08-01 14:17

søren poulsen skrev:

>jeg kender en der kan gøre det gratis for mig måske jeg skulle prøve høre om
>thomas stadig vil gøre det 25kr billigere )

Hehe, så kan du lave lidt penge der...

>btw den motorola statoil har på tilbud kan den unlockes?

Jeg ved ikke hvad det er for en, men de fleste Motorolaer kan
unlockes. Jeg har ikke selv udstyret endnu, men har set et par stykker
i gruppen der har - måske kan de hjælpe.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Niels Jul Astrup

Dato : 05-08-01 21:17

"Gundersen" wrote in message

> er der en der kan klare subject?
>
> Mvh Emil

Du kan ringe til Thomas Madsen har er i Randers i weekenderne hvor han
unlocker og jeg kan på det varmeste anbefale hans service den er helt i top.

Mvh.

Niels Jul Astrup