Officielle billeder af Volvo S60
Fra : Martin [6000]

Dato : 09-02-10 17:32

Hey...

Normalt poster jeg ikke den slags, men ... daaaaaaaaaamn den er flot!!

<http://www.carmagazine.co.uk/News/Search-Results/First-Official-Pictures/
Volvo-S60-2010-more-details-and-photos/>

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."

Fra : Bjørn J.

Dato : 09-02-10 17:57

"Martin [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Normalt poster jeg ikke den slags, men ... daaaaaaaaaamn den er flot!!

Ja, den ser fin ud og minder i fronten om XC60.

Der er også blevet plads til en række-sekser på tværs i stedet for den hårdt
pumpede 5-cylindrede.

Række-sekseren åbener mulighed for over 350 hk ved anvendelse af bio-benzin.

mvh/Bjørn J.

Fra : Seth

Dato : 12-02-10 13:54

"Martin [6000]" <martinlj@tiscali.dk> wrote in

> [...]
>
> <http://www.carmagazine.co.uk/News/Search-Results/First-Official-Pictur
> es/ Volvo-S60-2010-more-details-and-photos/>

Den ligner et stjålet designstudie fra den nye Opel Insignia.
_
Seth

Fra : Martin [6000]

Dato : 12-02-10 14:48

> Den ligner et stjålet designstudie fra den nye Opel Insignia. _

Det er heller ikke det værste man kan stjæle fra

Synes nu alligevel den er "sin egen", dog lidt mindre "Volvo'sk" end
tidligere. På godt og ondt.