Ford Mondeo TDCi stc og Mondeoland.dk ?
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-02-10 14:12

Hej NG.

Vi overvejer en ny og større bil og har tænkt på en Ford Mondeo TDCi
stc. fra ca. 2007 da den opfylder alle vores ønsker, bl.a både mht.
størrelse og pris.

For det første:

Nogen som kender til om Ford Mondeo fra ca. 2006-2007 er gode køb,
mht. få fejl etc. ?

For det andet:
Jeg har findet en forhandler som har en hjemmeside som hedder
mondeoland.dk, nogen som ved om han er seriøs og reel ?

--
Christian

Fra : Anders Majland

Dato : 09-02-10 08:48

> For det andet:
> Jeg har findet en forhandler som har en hjemmeside som hedder
> mondeoland.dk, nogen som ved om han er seriøs og reel ?

Var lige inde og kigge - Michael Jakobsen, han har da vist fået et stort
glasdomisil sinde jeg kiggede ind i 2007.

Da fik jeg et prof indtryk af ham. Han havde et stort udvalg af mondeo'er
(surprise) og der var ind inde og bytte en ældre mondeo til en nyere så
kunder kommer også igen...

Det var ikke hans skyld at jeg ikke købte nyere brugt mondeo. De havde
"alle" rust i bagerste skærmkanter da de som standard ikke har stænkklapper
bag og så slides malingen af ...

Mondeoland navnet er nok relativt nyt, så søg på "Michael Jakobsen" istedet
for folk med erfaringer med ham og hans butik.

/A