Xenonpærer i hvilken forretning kan man se~
Fra : Mikael

Dato : 08-02-10 12:25

Er der nogen forretninger der har en prøve stand til xenonpærer sådan
at man rent fysisk kan se forskellen på de forskellige temperature.
Synes de er lidt for dyre til bare at prøve sig frem ved at købe dem.

Der er jo ved at være en del forskellige udgaver på markedet. Phillips
har 3 forskelige typer, Osram har 2 og så er der alle de andre.

Står der på pærerne hvilken temperatur deres lys har eller hvordan
finder man ud af hvad bilen er født med?

Mikael

Fra : Leif

Dato : 08-02-10 21:16

"Mikael" <miklarsen@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Jeg har set dem lyse hosJARI Auto i Herning.

/Leif

Fra : Matthias H. Matthies~

Dato : 09-02-10 07:05

Mikael skrev:
> [...]
>
> Står der på pærerne hvilken temperatur deres lys har eller hvordan
> finder man ud af hvad bilen er født med?

Hos www.matronics.dk i Bylderup Bov vil du også kunne få dem at se, hvis
du kontakter dem før du kommer.

Hilsen Matthias