Reklamationsret på bundkort
Fra : Matthias H. Matthies~

Dato : 07-02-10 18:41

En ven har en PC fra Dell, hvor bundkortet går i stykker kort før PC-ens
reklamationsperiode udløber. Kortet bliver udskiftet uden beregning af
en montør fra Dell. Altså kort før den bliver 2 år gammel.
Nu et år efter går bundkortet i stykker igen.
Dell siger, at det er ærgerligt, for nu er der ingen reklamationsret
mere, da PC-en er over 2 år gammel.
Jeg mener, at der er en ny 2 års reklamationsret på det nye bundkort.
Hvem har ret?

Hilsen Matthias

Fra : Gamle

Dato : 07-02-10 19:02

Matthias H. Matthiessen wrote:
> [...]
> mere, da PC-en er over 2 år gammel.
> Jeg mener, at der er en ny 2 års reklamationsret på det nye bundkort.

Det har du.

http://nettjek.dk/?vis=vejledninger&emne=reklamationsret

Mvh.
Torben

Fra : ***Fr@nk***

Dato : 07-02-10 20:09

"Matthias H. Matthiessen" <matthiessen@dioder.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> da PC-en er over 2 år gammel.
> Jeg mener, at der er en ny 2 års reklamationsret på det nye bundkort.

Det har du, men om du får ret af Dell er tvivtsomt.

http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/article1292863.ece