Fygesne
Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 05-02-10 17:16

Har i husket lige at gå på loftet og kikke ??

/Leon

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 05-02-10 18:10

"Leon Hulstrøm" <LeonSPAMME@hulstroem.com> skrev i meddelelsen

> Har i husket lige at gå på loftet og kikke ??

Ellers mærker man det jo nok, når det drypper ned

Fra : Allan G

Dato : 05-02-10 18:40

"Leon Hulstrøm" <LeonSPAMME@hulstroem.com> skrev i en meddelelse
> Har i husket lige at gå på loftet og kikke ??
>

> /Leon

Nej men jeg havde vist ikke lukket vinduet i bilen helt ? der var en sprække
på under 1mm

Æv der var sne i bilen.

Mvh Allan

Fra : Fynbo

Dato : 05-02-10 19:56

"Leon Hulstrøm" <LeonSPAMME@hulstroem.com> skrev i meddelelsen
> Har i husket lige at gå på loftet og kikke ??
>

> /Leon

Selvfølgelig. Der lå en lille smule på udhængsbrædderne denne gang..
Sidst der var snestorm, var det føget helt ind på isoleringen.. Ikke så rart
men det er selvfølgelig fejet ned.

Skal ikke nyde noget..

Fynbo

Fra : S.B.

Dato : 06-02-10 00:21

"Fynbo" <clanusa@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Leon Hulstrøm" <LeonSPAMME@hulstroem.com> skrev i meddelelsen

næe...
sendte konen der op

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 07-02-10 11:34

Leon Hulstrøm sendte dette med sin computer:
> Har i husket lige at gå på loftet og kikke ??

Var oppe i går

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Martin [6000]

Dato : 07-02-10 13:27

> Har i husket lige at gå på loftet og kikke ??

Jep, men fandt kun en masse lort der skal sorteres til foråret

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 07-02-10 19:17

> Jep, men fandt kun en masse lort der skal sorteres til foråret

Når ting ryger på loftet, så kunne man lige så godt smide det ud med det
samme.
Vores olieovn var røget derop, og den er næsten helt ødelagt af rust.

Mvh Maria

Fra : Martin [6000]

Dato : 07-02-10 19:22

> Når ting ryger på loftet, så kunne man lige så godt smide det ud med det
> samme.

Du har helt ret.. tror faktisk det meste skal ud.. hehe. Men der er noget
som dog skal gemmes, som blot ikke bruges så tit.

Fra : Martin [6000]

Dato : 07-02-10 23:03

> Jeg er dog blevet klogere efter at have gjort sådan et par gange, så nu
> ryger det på genbrugen inden det når at komme på loftet.

Jae.. men det bliver lidt dyrt i længden at købe nye soveposer hvert år
fordi alternativet til loftet ville være at smide dem ud (huset er ikke
så stort så jeg har tit ikke plads andre steder end loftet til
langtidsopbevaring).

Så det er ikke alt jeg kan praktisere genbrugen på inden loftet .-)

Fra : Martin [6000]

Dato : 08-02-10 14:19

> Det er vel ikke så svært/dyrt at knalde et 'isoleret værelse' op frit i
> loftsrummet, hvori man kan opbevare de sager der ikke skal på genbrug og
> helst skal være urustne hhv. ulugtende ved næste brug :-/

Nej nemlig. Så loftet kan da bruges til bare lidt seriøst

Fra : Martin [6000]

Dato : 08-02-10 14:19

> Nej, selvfølgelig skal der da være måde med galskaben, men der er
> faktisk meget man gemmer på, som aldrig vil blive anvendt igen.

Tror 80% deroppe bare skal ud.. Det har ligget der i 3 år efterhånden og
jeg synes ikke lige jeg mangler det