Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ophavsret..
Fra : /Peter

Dato : 06-02-10 16:44

Måske nogen har interesse i at følge og måske kommentere, hvis de ikke
sjal se MGP
denne i dk.videnskab.jura:

emne:
en vurdering ønskes

(hvordan fa*en linker man direkte ??)

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 06-02-10 17:39

On 2010-02-06 16:43:51 +0100, "/Peter" <nospam@no.mail> said:

> Måske nogen har interesse i at følge og måske kommentere, hvis de ikke
> [...]

Hvorfor har du ikke krydspostet tråden, den er jo on-topic i begge
grupper, og der er nok en del, som ikke ønsker at abonnere på
jura-gruppen.
Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark

Fra : /Peter

Dato : 06-02-10 18:04

> [...]

har sendet her også ved iike om de kan x-poste...

Fra : Lars

Dato : 07-02-10 18:34

/Peter skrev:
> Måske nogen har interesse i at følge og måske kommentere, hvis de ikke
> [...]

news:dk.videnskab.jura burde virke.

Min PC kan dog ikke finde ud af at vise gruppen i Thunderbird, men
starter i stedet Agent, som åbenbart stadig er registreret som min
default nyhedslæser, selvom Thunderbird er blevet installeret efter Agent.

Hilsen Lars

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 07-02-10 18:38

On Sun, 07 Feb 2010 18:33:39 +0100, Lars <nobody@nowhere.org> wrote:

> [...]
>starter i stedet Agent, som åbenbart stadig er registreret som min
>default nyhedslæser, selvom Thunderbird er blevet installeret efter Agent.

I Internet Explorer prøv "internetindstillinger", vælg faneblad
"programmer" her burde du kunne ændre i hvilke programmer der bruges
til news.

/Hans

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 07-02-10 18:40

On Sun, 07 Feb 2010 20:38:06 +0300, Hans Kjaergaard
<hans.k2teknik@post5.tele.dk> wrote:

>I Internet Explorer prøv "internetindstillinger", vælg faneblad
>"programmer" her burde du kunne ændre i hvilke programmer der bruges
>til news.
"internetindstillinger" kan også nås fra kontrolpanelet.

/Hans

Fra : Lars

Dato : 07-02-10 18:47

Jeg skrev:

> [...]
> starter i stedet Agent, som åbenbart stadig er registreret som min
> default nyhedslæser, selvom Thunderbird er blevet installeret efter Agent.

Korrektion: Ovenstående galdt da jeg fyrede linket af i min browser. Jeg
har lige prøvet at klikke på det her i mit eget indlæg i gruppen, og nu
kommer Thunderbird ud og spørge om jeg vil abonnere på gruppen.

/Lars