Haynes til Mercedes?
Fra : Henning

Dato : 06-02-10 16:02

Jeg leder efter en simpel gør-det-selv håndbog til Mercedes E320 model
W210.
Jeg har denne
http://butik.kosters.dk/reparationsboeger-40/biler-42/mercedes-benz-75/brooklands-m-b-e-class-diesel-w210-1999-2006-1980.html
men den går mere op i ledningsdiagrammer end hvordan man f.eks.
skifter bremseklodser.
Det ser ikke ud til Haynes har lavet noget, hvad er der ellers?

Fra : mig-selv

Dato : 06-02-10 16:12

Henning skrev:
> Jeg leder efter en simpel gør-det-selv håndbog til Mercedes E320 model
> W210.

Kunne dette være et bud?

http://www.amazon.co.uk/Mercedes-Benz-Class-Owners-Bible-1986-1995/dp/0837602300/ref=pd_bxgy_b_text_b

Venligst

Mcwm

Fra : Henning

Dato : 06-02-10 17:20

On Sat, 06 Feb 2010 16:12:01 +0100, mig-selv <newsFJERN@glostrup.it>
wrote:

>Kunne dette være et bud?
>
>http://www.amazon.co.uk/Mercedes-Benz-Class-Owners-Bible-1986-1995/dp/0837602300/ref=pd_bxgy_b_text_b

Mja, bortset fra min er en årgang 2001

Fra : mig-selv

Dato : 06-02-10 17:25

Henning skrev:
> Mja, bortset fra min er en årgang 2001

Det stod der så bare ikke nogen om i det oprindelige spørgsmål

Men non ikke det er til at drive noget op på en sådan også?

Venligst

Mcwm

Fra : Holten

Dato : 06-02-10 17:31

-selv" <newsFJERN@glostrup.it> skrev i en meddelelse

> Det stod der så bare ikke nogen om i det oprindelige spørgsmål
>
> Men non ikke det er til at drive noget op på en sådan også?
>
> Venligst
>
> Mcwm

http://cgi.ebay.de/REPARATURANLEITUNG-MERCEDES-W210-BENZINER-95-04-BUCH_W0QQitemZ310197195734QQcmdZViewItemQQptZSach_Fachb%C3%BCcher?hash=item48393193d6

http://cgi.ebay.de/Mercedes-Benz-E-Klasse-Diesel-Jetzt-helfe-ich-w210-Buch_W0QQitemZ310199065522QQcmdZViewItemQQptZSach_Fachb%C3%BCcher?hash=item48394e1bb2

Mvh

Holten

Fra : mig-selv

Dato : 06-02-10 17:33

Henning skrev:
> Jeg leder efter en simpel gør-det-selv håndbog til Mercedes E320 model
> W210.

Glemte at spørge om der er sprogpræferencer?

Venligst

Mcwm