Er der mon nogen nu der får røde ører?
Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-02-10 11:04

http://epn.dk/samfund/politik/article1971636.ece

Det viser sig nemlig ved en razzia på Standvejen at ganske mange ikke husker
at lade sig beskatte af de ofte ganske kostbare køretøjer.

--
- Frank

Fra : Nicolai Lang

Dato : 06-02-10 15:25

On Sat, 6 Feb 2010 11:04:07 +0100, "Frank Leegaard"
<frankFJERN@superbruger.dk> wrote:

>http://epn.dk/samfund/politik/article1971636.ece
>
>Det viser sig nemlig ved en razzia på Standvejen at ganske mange ikke husker
>at lade sig beskatte af de ofte ganske kostbare køretøjer.

Hørte det lige i radioavisen for 20 minutter siden. Jeg kan ikke have
ondt af dem - betaler selv topskat, hvis de ikke vil betale deres
andel så må de flytte til et andet land, eller (og det vil jeg så
gerne være med til) ændre vores system gennem de demokratiske
virkemidler vi har.

Det har intet med misundelse at gøre. Der er bare nogen der skal lære
at der ikke er smutveje.

Med venlig hilsen
Nicolai

--