Har jeg en sag?
Fra : /Peter

Dato : 04-02-10 20:32

Historien ganske kort:

jeg har leveret ydelser gennem 2 år til en virksomhed,
de første par opgaver for mere end to år siden lavede jeg næsten gartis,
på et tidspunkt blev opagevrne større mere krævende og jeg gjorde det
klart at jeg ike længere kunne arbejde gratis, hvilketiblev imødekommet
med accept og betalig efter aftale.

Jeg har fornyligt sendt en opkrævning for en ny pulje opgver, der endnu
ikke er afvist men heller ikke accepteret,
men hvor virksomheden henviser til den allerførste aftale om "gratis
arbejde" , jeg argumneterer så med at virksomheden allerede har
accepteret betalingsopgaver dels ved betaling og ved skriftlig accept.

Nu har jeg krævet et klrat svar på accept elelr afvisning af betalingen,
og afventer svar.

Har jeg en sag hvis kravet afvises?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-02-10 01:02

--
- Frank

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-02-10 01:03

/Peter wrote:
> [...]
> accepteret betalingsopgaver dels ved betaling og ved skriftlig accept.
>
> Nu har jeg krævet et klrat svar på accept elelr afvisning af

Hvad er din status? Lønmodtager eller med CVR nummer?

--
- Frank

Fra : /Peter

Dato : 07-02-10 09:20

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er din status? Lønmodtager eller med CVR nummer?

lønmodtager ,altså privat.