Begrænsninger
Fra : Sillent

Dato : 03-08-01 20:13

Hej alle.

Jeg har købt en scooter T-rex 45 som jeg skal bruge til kørsel til og fra
arbejde hver dag.
Men jeg ville godt have den til at løbe ca. 70 km/t.
Jeg har hørt at en af begrænsningerne skulle være et blindrør på
udstødningen, men jeg kan altså ikke finde den.(blindrøret altså)
Er der begrænsninger på den, som jeg kan gøre noget ved?
Kenneth

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 04-08-01 10:06

"Sillent" <nn@nn.dk> wrote in message news:3b6af746$0$4674$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Hej alle.

Hejsan

> Jeg har købt en scooter T-rex 45 som jeg skal bruge til kørsel til og fra
> arbejde hver dag.

Tillykke med den

> [...]
> udstødningen, men jeg kan altså ikke finde den.(blindrøret altså)
> Er der begrænsninger på den, som jeg kan gøre noget ved?

Prøv at tjekke Gunders side under "Tuning":
http://www.scooterzone.dk
Der står om at fjerne skive, blendrør m.m.

--
Regards Rasmus a.k.a. [UC]Rapperand
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows
http://unitedcows.com

Fra : Mads Jensen

Dato : 04-08-01 20:16

> [...]
> udstødningen, men jeg kan altså ikke finde den.(blindrøret altså)
> Er der begrænsninger på den, som jeg kan gøre noget ved?

Der er ikke blindrør på T-Rex'en, det er kun på 30'ere der er det.

Mads

Fra : coolio

Dato : 10-08-01 16:06

Kører den ikke allerede 60-70 når det nu er en 45??
Gør min pgo da efter den er blevet "lavet" til en 45!