Membraner... ?
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 03-08-01 19:58

Hejsa!

Jeg har været godt træt af stalkeren siden jeg har fået den tilbage. Jeg har
skudt til den et par gange, men jeg kan ikke få den over 90km/t.
Før gik den 100. Jeg har skiftet membranbladene, cylinderkittet ( Dr Racing
> Corsa ), Krumtappen.
Jeg har mistænkt de nye membranplader for at lave ged i den. Jeg havde også
lige tændrøret ude, og den fik en tand for meget olie ( 35 ml til 1 liter ).

Skulle man måske prøve at skifte til de orginale igen? Er der forresten
nogen der kan sige mig hvordan de skal vende (det ene hjørne er jo skåret af
´) ....

--
Thomas Buus
t-buus@worldonline.dk

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 04-08-01 16:10

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Skulle man måske prøve at skifte til de orginale igen? Er der forresten
> nogen der kan sige mig hvordan de skal vende (det ene hjørne er jo skåret

Har løst problemet.. Satte Polini Vario på.. Nu kører den speedometeret ud !
YEAHH!
Den skal dog lige have 1g lættere ruller.. Den er lidt mere tam end med de
andre ruller. De
er desværre bare alt for slidte !

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 04-08-01 16:20

Thomas Buus Andersen wrote:

> [...]
> YEAHH!
> Den skal dog lige have 1g lættere ruller.. Den er lidt mere tam end med de

Hvorfor fan har du ikke kørt med den hele tiden, du havde jo købt den?!
--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte