Nissan Qashqai
Fra : Mort1s1

Dato : 02-02-10 17:38

Der er en faceliftet Nissan Qashqai på vej - inden da, kan man imidlertid
købe den "gamle" modet til forholdsvis gode priser. Er der nogen der har
godt eller sjidt at sige om Qashqai?
Jeg overvejer modellen 1,5 l Diesel

Mvh
mort1s1

Fra : C. Caspersen

Dato : 02-02-10 23:13

"Mort1s1" <mortensensfjern@fjernmail.dk> skrev i en meddelelse
> Der er en faceliftet Nissan Qashqai på vej - inden da, kan man imidlertid
> købe den "gamle" modet til forholdsvis gode priser. Er der nogen der har
> godt eller sjidt at sige om Qashqai?

Bare af nysgerrighed; Hvor finder du forholdsvise gode priser. Jeg kan kun
finde en gammel prisliste fra 2009. ?

/Caspersen

Fra : Mort1s1

Dato : 03-02-10 15:02

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i meddelelsen
> "Mort1s1" <mortensensfjern@fjernmail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Bare af nysgerrighed; Hvor finder du forholdsvise gode priser. Jeg kan kun
> finde en gammel prisliste fra 2009. ?
>
> /Caspersen

Forholdsvis gode priser................ Tja - der er vel omkring 10% under
den vejledende 2009 pris, er det ikke OK?

Mort1s1