BMW misch-bereift - 8" foran, 8,5" bagpå (~
Fra : Kanstrup

Dato : 02-02-10 01:45

Hej

Som det tidligere var oppe at vende i tråden "Ny BMW i stalden" og den
deraf følgende snak om holdbarheden af brede dæk kontra smalle, faldt
snakken på om der sidder 17x8" eller 17x8,5" fælge bagpå en E91 der er
solgt i 2006 med sportsundervogn ab fabrik (kode 0226).

Nu har fået vinterhjul på, og kan fortælle at det ganske rigtigt ER
8,5" fælge bagpå monteret med 255'ere.

Så er den ged vist barberet.

- Kanstrup

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 02-02-10 19:07

"Kanstrup" <kanstrupperne@stofanet.dk> skrev i meddelelsen

> Nu har fået vinterhjul på, og kan fortælle at det ganske rigtigt ER
> 8,5" fælge bagpå monteret med 255'ere.

Ja

Fra : Kanstrup

Dato : 03-02-10 03:00

On 2 Feb., 19:07, "Mogens \(K\)" <nyhedsgrupperFJ...@DETTEjubii.dk>
wrote:

> Ja

Var det ikke dig der var i tvivl Mogens?

- Kanstrup

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 03-02-10 19:03

> Var det ikke dig der var i tvivl Mogens?

Jeg har været nede å kigge lidt på min 335i