Her er der grus nok
Fra : Ukendt

Dato : 01-02-10 22:13

Ja hvorfor faen gruse så meget , når der ingen sne er ?

http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=31308

PE

Fra : JBH

Dato : 01-02-10 23:24

"P.E." <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> skrev i en meddelelse
> Ja hvorfor faen gruse så meget , når der ingen sne er ?
>
> http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=31308

For pokker, det kan man jo også bruge en "sandkasse" til

Undrer mig lidt over de manglende luftfiltre på turboerne.

mvh
JBH

Fra : Allan F

Dato : 02-02-10 02:25

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> For pokker, det kan man jo også bruge en "sandkasse" til
>
> Undrer mig lidt over de manglende luftfiltre på turboerne.

Undrer mig mere over at de er nødt til at have en co-driver med for at finde
vej. . . . .

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-02-10 23:31

"P.E." skriver:

> Ja hvorfor faen gruse så meget , når der ingen sne er ?
>
> http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=31308

Er det ikke bare en billig arabisk kopi af de gamle islandske
hiilclimbs?
http://www.youtube.com/watch?v=avJbtsrAyRE
http://www.youtube.com/watch?v=aUCmNRqH2JA

Klaus

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 02-02-10 11:13

> http://www.youtube.com/watch?v=avJbtsrAyRE
> http://www.youtube.com/watch?v=aUCmNRqH2JA

De islændinge er totalt gale

http://www.youtube.com/watch?v=k-4w1ljdT-o&NR=1

Forsøge at klatre bakker, man med sikkerhed ved, at man ikke kan klare.
Og så gi pont for den, der komer højest.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk