Onlinechancen
Fra : BNielsen

Dato : 30-01-10 14:11

Hej
I december måned fik jeg et girokort fra Onlinechancen, hvori der stod
noget i retning af, at prøvetiden for medlemskabet nu var udløbet og
jeg skulle betale for den kommende måneds abonnement.
Det var meget overraskende at få sådan en regning, da jeg ikke kan
huske overhovedet at skulle have tilmeldt mig - det skulle da lige
være igennem een eller anden konkurrence på nettet.
På fakturaen stod der ingen datoer om, hvornår et sådant abonnement
udløber/begynder.
Siden har jeg fået en rykker og 2 uger efter endnu en rykker.
Det er en meget usmagelig forretningstaktik!
Er der nogen med erfaring fra en lignende oplevelse, og som kan give
et godt råd om, hvad jeg skal gøre??

Fra : Kasper Demant

Dato : 30-01-10 22:32

BNielsen skrev:
> [...]
> Det er en meget usmagelig forretningstaktik!
> Er der nogen med erfaring fra en lignende oplevelse, og som kan give

Du skal da i hvertfald ikke bare forholde dig passivt overfor sådanne
regninger. Undersøg hvad de er for, gør indsigelser overfor kreditor og
betal hvis det rent faktisk er dig som har været lidt letsindig i din
afkrydsning på nettet.

--
Vh.
Kasper Demant