Suzuki automatgear
Fra : Sørensen

Dato : 30-01-10 23:25

Kiggede lidt på en Grand Vitara 2,0 aut. men ved henvendelse til
sælger fik jeg at vide at den lige var på værksted og få ny
gearkasse efter 36.000 km!, er det er tilfælde eller er det noget
skrammel ?.
Den skal hovedsageligt køre som alm. konebil, men jeg vil også
kunne spænde en tung trailer bagefter uden at spolere
tomatkassen.

--
vh.
Sørensen

Fra : MVJ

Dato : 31-01-10 10:41

"Sørensen" <nogen@microsoft.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Den skal hovedsageligt køre som alm. konebil, men jeg vil også kunne
> spænde en tung trailer bagefter uden at spolere tomatkassen.
Har sådan en årg. 2007. Ved ikke om det er normalt men efter 30.000 km fik
jeg ny converter på ( aut. kobling). De sagde,at der havde været 5 tilfælde
i DK. Garantien dækkede,så det kostede ikke mig noget, og den kører fint
nu - jeg er meget tilfreds med den. Synes dog godt benzinøkonomien kunne
være bedre - ca. 10 km/l når jeg passer på

Mogens