Bali
Fra : Patrick

Dato : 28-01-10 10:57

Hej,

Min kæreste og jeg går og overvejer, at rejse til Bali i sommerferien.
Vi har fundet ca. pris 9800,- pr. pers for 14 nætter inkl. fly, hotel,
bil, morgenmad..

Er der nogle, som kender til Bali og evt. har nogle gode idéer til
rejseselsskab og alt andet? Vi kender ikke selv så meget til Bali, kun
det vi har set på nettet :)

Tak for hjælpen

Fra : Ralph Køster

Dato : 28-01-10 19:03

Vil i køre derned i bil, siden du skriver det her??

Rigtig god tur siger jeg bare

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 28-01-10 19:18

"Ralph Køster" <Get@Grip.now> wrote in message
> Vil i køre derned i bil, siden du skriver det her??
>
> Rigtig god tur siger jeg bare

Husk nu at booke færgerne i god tid....

--
Jesper Hedegaard

BMW F650ST når vejret spiller
Suzuki Jimny når vejret spilder

Fra : Møller

Dato : 28-01-10 19:52

Den Thu, 28 Jan 2010 19:17:58 +0100 skrev Jesper Hedegaard:

> "Ralph Køster" <Get@Grip.now> wrote in message

> Husk nu at booke færgerne i god tid....

Husk medicin mod tarmsnyltere, er ret alvorlig og udbredt, især farlig
for blegansigter der ikke har samme immunforsvar som de indfødte. En
bekendt kom hjem for 4. mdr siden, havde ikke spist i en uge eller været
ude af sengen, tabte 12 kg og var i behandling i 2 mdr på Riget

Og fragmentationsveste er også en god ide, de smider med bomber mod
turistrestauranter for et godt ord, og to for et ondt ord.

Var der noget du ville vide mht biler derude, så er der vist ingen
problemer, alt der kan rulle få lov til at køre, dog vil turister altid
blive idømt store bøder for alt, simpelthen alt, det er en del af
politiets løn. så lad jer befordre af en indfødt, som I på forhånd har
aftalt pris med. Og regn med, at han har glemt det når I vil stige ud.
gang med 2, så passer det nok.

Møller

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 29-01-10 02:21

Den 28-01-2010, skrev Møller:

> [...]
> for blegansigter der ikke har samme immunforsvar som de indfødte. En
> bekendt kom hjem for 4. mdr siden, havde ikke spist i en uge eller været

Hvor ka man få fat i såen snylter; ku godt klare at smide et par kilo!?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 29-01-10 06:49

Hans Paulin (6310) wrote:

> Hvor ka man få fat i såen snylter; ku godt klare at smide et par kilo!?

Se subject.

--
vh
Torben

Fra : Møller

Dato : 29-01-10 14:41

Den Fri, 29 Jan 2010 02:20:51 +0100 skrev Hans Paulin (6310):

> Hvor ka man få fat i såen snylter; ku godt klare at smide et par kilo!?

Det tror jeg ikke du vil ønske ,-)
Men du kan jo starte med at bruge sekundlim stedet for læbepomade i disse
tørre vintermånder.

En god kirurg kan kan åben for fødeindtagelse igen.

//Mølle

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 29-01-10 21:04

Følgende er skrevet af Møller:

> Det tror jeg ikke du vil ønske ,-)

> Men du kan jo starte med at bruge sekundlim stedet for læbepomade i disse
> tørre vintermånder.
>
> En god kirurg kan kan åben for fødeindtagelse igen.

Det er nemmere end at få syet kæberne sammen

Hans
www.zofiaoghans.dk