IE 8 crasher ved opstart
Fra : BorreBoy

Dato : 26-01-10 21:18

Hejsa.

Har lige installeret Win 7 og IE8.
Efter et par timers brug, så crasher IEE8 hver gang jeg prøver at åbne den.

Har genstartet computeren og installeret alle opdateringer.

Nogen forslag?

Problemsignatur:
Navn på problemhændelse:   BEX
Programnavn:   iexplore.exe
Programversion:   8.0.7600.16385
Tidsstempel for program:   4a5bc69e
Fejlmodulnavn:   StackHash_0a9e
Fejlmodulversion:   0.0.0.0
Tidsstempel for fejlmodul:   00000000
Undtagelsesforskydning:   00000000
Undtagelseskode:   c0000005
Undtagelsesdata:   00000008
OS-version:   6.1.7600.2.0.0.768.3
Landestandard-id:   1030
Flere oplysninger 1:   0a9e
Flere oplysninger 2:   0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
Flere oplysninger 3:   0a9e
Flere oplysninger 4:   0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789

Læs erklæringen om beskyttelse af personlige oplysninger online:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0406

Hvis onlineerklæringen om beskyttelse af personlige oplysninger ikke er
tilgængelig, kan du læse den erklæring om beskyttelse af personlige
oplysninger, som er offline:
C:\Windows\system32\da-DK\erofflps.txt

Fra : BorreBoy

Dato : 27-01-10 06:50

"BorreBoy" <thomas@xxxborre.in> skrev i meddelelsen
> Hejsa.
>
> Har lige installeret Win 7 og IE8.
> Efter et par timers brug, så crasher IEE8 hver gang jeg prøver at åbne
> den.

Til info fandt jeg ud af, at det hjalp at afinstallere PGP.