billeje på mallorca
Fra : akj

Dato : 03-08-01 17:57

Hvem er billigst med billeje på Mallorca ?
Kan det betale sig at leje fra dk ?

Mvh
Anders

Fra : Bo

Dato : 07-08-01 21:53

Nej, det kan absolut ikke betale sig at leje bil hjemmefra. Tænk på hvor
mange, der skal have en fortjeneste på at medvirke i formidlingen af
kontrakten !
Al bureauernes snak om manglende forsikringsdækning hos "mindre sereiøe
udlejere" er rent plat. Alle udlejere har nu CDW ( CollisionDamageWeaver) i
kontrakten, hvilket er det vigtigste, man skal sikre sig.
Mallorca er et af de billigste steder i (Vest)europa at leje biler, og der
er MASSER af udlejere på øen.
Men selvfølgelig skal man se sig for: Der er også der masser af platfirmaer,
der opererer med "Very special rates" o.s.v, , men gå en tur og studer
skiltene, hvis du er i et nogenlunde befolket område. Jeg har erfaring for,
at det endda er en god forretning at tage en taxa helt fra Andratx til f.
eks. Magalluf eller lign. for at leje bil der, hvis man skal bruge bilen i
et par uger.
Men hvis du helst vil klare det hele hjemmefra - hvad jeg selv altid gør
efter internettets komme - , kan jeg anbefale Carjet.com, som jeg har brugt
mange gange overalt i Spanien. Det har for mig været intet mindre end
perfekt og tilmed til billigste priser at bruge dem. (Nej, jeg har ingen
aktier eller lign. i det nævnte firma )

Mvh

Bo K