Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Not a pretty picture out there...
Fra : Hans Kruse

Dato : 25-01-10 20:52

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-01-10 21:41

Hans Kruse <hans.kruse@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
4b5df653$0$270$14726298@news.sunsite.dk

> http://www.latimes.com/entertainment/news/arts/la-et-onthemedia22-2010jan22,0,4822231.column

Øh? Kunne du overtales til at fortælle, hvad ovenstående link indeholder, og
hvorfor du bringer det? Jeg klikker af princip ikke på ukommenterede links,
og jeg anser det i øvrigt får ringe netikette at gøre det.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Hans Kruse

Dato : 25-01-10 23:10

On 2010-01-25 21:41:09 +0100, "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> said:

> [...]

> hvorfor du bringer det? Jeg klikker af princip ikke på ukommenterede links,
> og jeg anser det i øvrigt får ringe netikette at gøre det.

Der sker ikke noget ved at clicke på linket og læse det. Måske er det
interessant for dig.

--
Med venlig hilsen/With Kind Regards,
Hans Kruse