menu.inc.html
Fra : Lisbet Overvad Laurs~

Dato : 25-01-10 21:21

Forhåbentlig kan I hjælpe mig med følgende problem: menu.inc.html
vises ikke i venstre spalte på flg. side:
http://lisbetovervad.dk/cubatur.html

Jeg bruger den samme opskrift som i spanskgrammatik.dk hvor det
virker upåklageligt, og jeg har ikke glemt at uploade den.

Lisbet
http://spanskgrammatik.dk
http://lisbetovervad.dk

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 25-01-10 21:34

"Lisbet Overvad Laursen" <lisbet.ol@gmail.com> skrev :

>Forhåbentlig kan I hjælpe mig med følgende problem: menu.inc.html
>vises ikke i venstre spalte på flg. side:
>http://lisbetovervad.dk/cubatur.html

Du kan ikke inkludere noget på en *.html, men du kan på en
*.shtml, som du gør på spanskgrammatik.dk.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Lisbet Overvad Laurs~

Dato : 25-01-10 21:54

Kerim Ellentoft wrote:

> Du kan ikke inkludere noget på en *.html, men du kan på en
> *.shtml, som du gør på spanskgrammatik.dk.

Okay, 10000 tak, det havde jeg glemt.

Lisbet
http://spanskgrammatik.dk
http://lisbetovervad.dk