Skåret ud til spots, det skal jeg ikke hav~
Fra : Morten P

Dato : 25-01-10 18:48

Nå, jeg har 10 cm rockwool og dobbelt lag gips i loftet.
Der er skåret 72mm huller til spots som jeg ikke skal have da de lyser for
lidt.

Jeg skal have mega maxi monster meget lys

F.eks. Megaman
http://www.lampspecs.co.uk/Light-Bulbs-Tubes/Megaman-Spotlights/Low-Energy-PAR38-20W-ES-830-10K-Hr;jsessionid=0a010d521f43b175f315560346a8a139ad6602a19b9b.e3eTaxmKbNaNe34Pa38Ta38LbNb0

Men - To spørgsmål:

1) Hvilke af Megamans kraftige pærer kan dæmpes?
2) Hvilke fatninger kan man få der kan skjule det meste af pæren og nærmest
ligne en spot?

Med andre ord - Hvordan klarer jeg de huller jeg nu har? :s

Fra : Elmand

Dato : 25-01-10 23:56

"Morten P" <spam@spam.spam> skrev i en meddelelse
> [...]
> ligne en spot?
>
> Med andre ord - Hvordan klarer jeg de huller jeg nu har? :s

Jeg tror bestemt at du får svaret i dk.teknik.el , da dit spørgsmål hører hjemme
der.

Med venlig hilsen
ESPERSEN El & Antenne