/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Fandt en FEJL
Fra : Ukendt


Dato : 25-01-10 17:46

Min håndbremse-lampe lyser når jeg bremser og
holder op når jeg gir' gas. Kan glimte af og til
ved jævn fart.

Er det en frossen kontakt eller noget som
'ikke vil slippe' eftersom jeg har vasket
bilen i frostvejret ??

Hvordan virker sådan en håndbremsekontaktlampe og
hvor er den 'tilkoblet' på kablet ?

Går det mon i sig selv eller skal noget
'motioneres' eller ligefrem smørres ?

Fejlen var der ikke i går men måske i morgen...



 
 
Andersen [3650] (25-01-2010)
Kommentar
Fra : Andersen [3650]


Dato : 25-01-10 18:11

Følgende er skrevet af >>Eque<<:
> Min håndbremse-lampe lyser når jeg bremser og
> holder op når jeg gir' gas. Kan glimte af og til
> ved jævn fart.
>
> Er det en frossen kontakt eller noget som
> 'ikke vil slippe' eftersom jeg har vasket
> bilen i frostvejret ??
>
> Hvordan virker sådan en håndbremsekontaktlampe og
> hvor er den 'tilkoblet' på kablet ?
>
> Går det mon i sig selv eller skal noget
> 'motioneres' eller ligefrem smørres ?
>
> Fejlen var der ikke i går men måske i morgen...

Plejer at være en kontakt nede ved selve håndbremsen.
En kontakt laver stel ligesom dørkontakterne.
Hvis den er blevet vasket under maven er det da muligt
at der er kommet lidt vand som har sat sig lidt drilsk,
eller at kablerne driller lidt her i dybfryser-vejret.
Jeg ville se tiden an til frosten er væk og se om det
ikke forsvinder derved. Alternativt kunne du finde et
"varmt" sted at sætte potten indtil den var frostfri,
og se om det ikke hjalp på problemet.

--
Med venlig hilsen

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark



alexbo (25-01-2010)
Kommentar
Fra : alexbo


Dato : 25-01-10 18:13


">>Eque<<" <-> skrev

> Min håndbremse-lampe lyser når jeg bremser og
> holder op når jeg gir' gas. Kan glimte af og til
> ved jævn fart.

Sandsynligvis er håndbremselampe og bremsevæskestandslampe den samme, så
kontroller bremsevæsken først.
Håndbremsen har en kontakt under grebet.

Nu valgte du ikke at skrive hvilken bil du har, så svaret er lidt generelt.

mvh
Alex Christensen




Ukendt (25-01-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 25-01-10 18:54


"alexbo" <alexbo@email.dk> skrev i en meddelelse
news:4b5dd115$0$275$14726298@news.sunsite.dk...

> svaret er lidt generelt.

Okay, tror lige jeg vil tjekke beholderen og så se
når der blir' plusgrader igen.



Uffe Bærentsen (26-01-2010)
Kommentar
Fra : Uffe Bærentsen


Dato : 26-01-10 20:05

> "alexbo" <alexbo@email.dk> skrev i en meddelelse
> news:4b5dd115$0$275$14726298@news.sunsite.dk...
>
>> svaret er lidt generelt.
>
> Okay, tror lige jeg vil tjekke beholderen og så se
> når der blir' plusgrader igen.

Tror hellere du skulle checke klodser og bakker.
Det kunne nemt være, at det blev for sent at checke det.



--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i
Fiat Punto 1,2i



Ukendt (27-01-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 27-01-10 21:11


"Uffe Bærentsen" <leiti_IKKE_SPAM_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4b5f3cb6$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Tror hellere du skulle checke klodser og bakker.
> Det kunne nemt være, at det blev for sent at checke det.

I dag lyste den så ikke....sært.
Men jeg var heller ikke ude at køre.

Jeg skifter som regel også kun bremsedele
når, som man siger på jydsk '-der er noget der skurrer...'



Uffe Bærentsen (27-01-2010)
Kommentar
Fra : Uffe Bærentsen


Dato : 27-01-10 21:39


">>Eque<<" <-> skrev i en meddelelse
news:4b609dd3$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Uffe Bærentsen" <leiti_IKKE_SPAM_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:4b5f3cb6$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>> Tror hellere du skulle checke klodser og bakker.
>> Det kunne nemt være, at det blev for sent at checke det.
>
> I dag lyste den så ikke....sært.
> Men jeg var heller ikke ude at køre.
>
> Jeg skifter som regel også kun bremsedele
> når, som man siger på jydsk '-der er noget der skurrer...'

Ak!




--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i
Fiat Punto 1,2i



Ukendt (27-01-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 27-01-10 22:21


"Uffe Bærentsen" <leiti_NOSPAM_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4b60a471$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Ak!

Men Sierra'en har aldrig skurret....endnu...Så deet...
Polo'en gjorde - een gang.
Ellers klares det evt. iforb. med syn for papirenes skyld...



Thore Jensen Bergens~ (25-01-2010)
Kommentar
Fra : Thore Jensen Bergens~


Dato : 25-01-10 19:17

>>Eque<< skrev:
> Min håndbremse-lampe lyser når jeg bremser og
> holder op når jeg gir' gas. Kan glimte af og til
> ved jævn fart.
>
> Er det en frossen kontakt eller noget som
> 'ikke vil slippe' eftersom jeg har vasket
> bilen i frostvejret ??
>
> Hvordan virker sådan en håndbremsekontaktlampe og
> hvor er den 'tilkoblet' på kablet ?
>
> Går det mon i sig selv eller skal noget
> 'motioneres' eller ligefrem smørres ?
>
> Fejlen var der ikke i går men måske i morgen...
>
>
Nu skriver du ikke, hvilken bil det er...
Men er det en ældre opel? Nogle af dem har en "underlig"
kontrolfunktion, hvor man ved at løfte på bremsepedalen kan kontrollere
håndbremse-lampen...

Thore

Hans Paulin (6310) (26-01-2010)
Kommentar
Fra : Hans Paulin (6310)


Dato : 26-01-10 00:26

Thore Jensen Bergenstoff:
> >>Eque<< skrev:
>> Min håndbremse-lampe lyser når jeg bremser og
>> holder op når jeg gir' gas. Kan glimte af og til
>> ved jævn fart.
>>
>> Er det en frossen kontakt eller noget som
>> 'ikke vil slippe' eftersom jeg har vasket
>> bilen i frostvejret ??
>>
>> Hvordan virker sådan en håndbremsekontaktlampe og
>> hvor er den 'tilkoblet' på kablet ?
>>
>> Går det mon i sig selv eller skal noget
>> 'motioneres' eller ligefrem smørres ?
>>
>> Fejlen var der ikke i går men måske i morgen...
>>
> Nu skriver du ikke, hvilken bil det er...
> Men er det en ældre opel?

Tror det er en ældre Ford...

--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk



Ukendt (26-01-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 26-01-10 16:46


"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
news:4b5e286d$0$275$14726298@news.sunsite.dk...

> Tror det er en ældre Ford...

Ældre ?

Mit motto:
"Endnu ved ingen, hvor gammel en Sierra kan blive.." ,o)



Armand (26-01-2010)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 26-01-10 19:10

>>Eque<< skrev:
> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
> news:4b5e286d$0$275$14726298@news.sunsite.dk...
>
>> Tror det er en ældre Ford...
>
> Ældre ?
>
> Mit motto:
> "Endnu ved ingen, hvor gammel en Sierra kan blive.." ,o)
>
- - - - før den begynder at bruge bremsevædske!?

--
Armand.

Ukendt (27-01-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 27-01-10 21:11


"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
news:4b5f2fed$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> - - - - før den begynder at bruge bremsevædske!?

Ved jeg ikke om den gør. Har ej tjekket.
Gætter på det bare er frosten som spiller et "åh lille pus".



Armand (27-01-2010)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 27-01-10 23:13

>>Eque<< skrev:
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
> news:4b5f2fed$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> - - - - før den begynder at bruge bremsevædske!?
>
> Ved jeg ikke om den gør. Har ej tjekket.
> Gætter på det bare er frosten som spiller et "åh lille pus".
>
>
Så klip da den ledning, hvis du ikke agter at bruge de simple
informationer som lys i en bremse advarsels-lampe giver.
Ved samme lejlighed kan du tilsyneladende så også lige klippe
ledningerne til olietryks og lade -lamperne også :-|

Endelig er det også temmelig flabet at udbede sig hjælp til diagnose
uden at ville følge op på de tip som folk af venlighed fremkommer med :-|

--
Armand.

Ukendt (27-01-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 27-01-10 23:36


"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
news:4b60ba70$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Så klip da den ledning, hvis du ikke agter at bruge de simple
> informationer som lys i en bremse advarsels-lampe giver.

Hvilken information giver den hvis den mistænkes
for en 'fejl' jfr. topique ??

> Ved samme lejlighed kan du tilsyneladende så også lige klippe ledningerne
> til olietryks og lade -lamperne også :-|

Disse fejler jo intet thi det vil være omsonst ?

> Endelig er det også temmelig flabet at udbede sig hjælp til diagnose uden
> at ville følge op på de tip som folk af venlighed fremkommer med :-|

Du får mig ikke til at klippe nogen ledninga'..)
Mao. køb noget for din mavesurhed og håb det
går over med mindre det er et permanent dårligt gen
du besidder...



Armand (28-01-2010)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 28-01-10 10:24

>>Eque<< skrev:
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
> news:4b60ba70$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> Så klip da den ledning, hvis du ikke agter at bruge de simple
>> informationer som lys i en bremse advarsels-lampe giver.
>
> Hvilken information giver den hvis den mistænkes
> for en 'fejl' jfr. topique ??
>
Ud fra din mekaniske filosofi vil jeg lige omformulere mig selv:
Klip da den ledning, hvis du alligevel indtager den holdning at alle
informationer grundlæggende er fejl (hvordan kan du forøvrigt tillade
dig dét hvis bilen regnes for at være i 'mint condition'?
)
>> Ved samme lejlighed kan du tilsyneladende så også lige klippe ledningerne
>> til olietryks og lade -lamperne også :-|
>
> Disse fejler jo intet thi det vil være omsonst ?
>
Næh, ikke nu - Men når de en dag vil lyse er det iflg. din terminologi
jo blot en fejl som du vælger at overse, så hvorfor ikke bare klippe lortet?

--
Armand.

Ukendt (28-01-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 28-01-10 18:27


"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
news:4b61579a$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Ud fra din mekaniske filosofi vil jeg lige omformulere mig selv:

Problemet er trods alt så meget til at overskue, jeg ikke vil
brugte for megen tid på ligefrem at filosofere, men blot undres kort.

> Klip da den ledning, hvis du alligevel indtager den holdning at alle
> informationer grundlæggende er fejl (hvordan kan du forøvrigt tillade dig
> dét hvis bilen regnes for at være i 'mint condition'?

Eneste information jeg har fået er en lysende lampe
som aldrig har lyst, med mindre jeg har trukket håndbremsen,
hvorfor jeg naturligvis går ud fra det kun kan være kontakten
som får lampen til at lyse, som er hovedårsagen til min bekymring.

>>> Ved samme lejlighed kan du tilsyneladende så også lige klippe
>>> ledningerne til olietryks og lade -lamperne også :-|
>>
>> Disse fejler jo intet thi det vil være omsonst ?
>>
> Næh, ikke nu - Men når de en dag vil lyse er det iflg. din terminologi jo
> blot en fejl som du vælger at overse, så hvorfor ikke bare klippe lortet?

Min olielampe lyste et par gange ved hæftig kurvekørsel
iforb. med passeringen af en rundkørsel med relativt lavt
oliestand. Lampen må derfor formodes være i orden. Min ladelampe lyser
også når tændingen drejes og slukker igen så snart motoren er i gang.
Disse må derfor regnes for være i orden, og en
saks effekt ville (igen) være - omsonst.



alexbo (27-01-2010)
Kommentar
Fra : alexbo


Dato : 27-01-10 23:25


">>Eque<<" <-> skrev

>> - - - - før den begynder at bruge bremsevædske!?

> Ved jeg ikke om den gør. Har ej tjekket.
> Gætter på det bare er frosten som spiller et "åh lille pus".

Det er det med sikkerhed ikke.
Det er nærmest splid af tid at forsøge at hjælpe folk der ikke engang gider
åbne hjelmen.

mvh
Alex Christensen




Ukendt (27-01-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 27-01-10 23:36


"alexbo" <alexbo@email.dk> skrev i en meddelelse
news:4b60bd4b$0$272$14726298@news.sunsite.dk...

> Det er det med sikkerhed ikke.

Nærmere kommer du ikke eller ??

> Det er nærmest splid af tid at forsøge at hjælpe folk der ikke engang
> gider
> åbne hjelmen.

Kommer der ikke så tit og kontakten til
kablet, som jeg mistænker, sidder vel ikke omkring motoren alligevel...



Hans Kjaergaard (28-01-2010)
Kommentar
Fra : Hans Kjaergaard


Dato : 28-01-10 08:10

On Wed, 27 Jan 2010 23:36:27 +0100, ">>Eque<<" <-> wrote:

>> Det er nærmest splid af tid at forsøge at hjælpe folk der ikke engang
>> gider
>> åbne hjelmen.
>
>Kommer der ikke så tit og kontakten til
>kablet, som jeg mistænker, sidder vel ikke omkring motoren alligevel...
At du selv tror at det er ledningen til håndbremsekontakten der er
fejlårsagen er ikke enesbetydende med at det så også er eneste mulige
årsag til at lampen lyser.

Så rådet om at kontrollerer bremsevæskestanden er faktisk både godt og
relevant.
Det kan også være en trykdiferens kontakt på hovedcylinderen (eller
den kan sidde seperat) der driller, det er dog lidt mere tricky at
afprøve.

/Hans

Armand (28-01-2010)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 28-01-10 10:38

Hans Kjaergaard skrev:
> On Wed, 27 Jan 2010 23:36:27 +0100, ">>Eque<<" <-> wrote:
>
>>> Det er nærmest splid af tid at forsøge at hjælpe folk der ikke engang
>>> gider
>>> åbne hjelmen.
>> Kommer der ikke så tit og kontakten til
>> kablet, som jeg mistænker, sidder vel ikke omkring motoren alligevel...
> At du selv tror at det er ledningen til håndbremsekontakten der er
> fejlårsagen er ikke enesbetydende med at det så også er eneste mulige
> årsag til at lampen lyser.
>
> Så rådet om at kontrollerer bremsevæskestanden er faktisk både godt og
> relevant.
> Det kan også være en trykdiferens kontakt på hovedcylinderen (eller
> den kan sidde seperat) der driller, det er dog lidt mere tricky at
> afprøve.
>
Det kunne også være et ganske anderledes tilgængeligt elektrisk problem;
men jeg orker ikke at afgive råd derom, eftersom jeg allerede ved at det
ikke vil blive taget alvorligt :-|

--
Armand.

Ukendt (28-01-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 28-01-10 18:27


"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
news:4b615ae1$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Det kunne også være et ganske anderledes tilgængeligt elektrisk problem;
> men jeg orker ikke at afgive råd derom, eftersom jeg allerede ved at det
> ikke vil blive taget alvorligt :-|

Som sagt, jeg afventer et par dage med plusgrader for
at med 100% sikkerhed at kunne afvise, fejlen er opstået 'internt'.
At begynde at klippe ledninger mv. er at skyde kanoner med grå-spurve...
Sandsynligheden for undervognsvask + hårde frostgrader vil derfor være
den mest sandsynlige årsag til fejlen frem for noget som helst andet og
tak til de få som anlagde ca. samme teori i første omgang.



Ukendt (28-01-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 28-01-10 18:27


"Hans Kjaergaard" <hans.k2teknik@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:7ld2m5liudfm9426ms1dbg1shgshpapgtu@4ax.com...

> At du selv tror at det er ledningen til håndbremsekontakten der er
> fejlårsagen er ikke enesbetydende med at det så også er eneste mulige
> årsag til at lampen lyser.

Tror ikke ledningen fejler noget. Nærmere
kontakten som er i direkte forbindelse med
omtalte ledning - eller det som normalerweise
'trikker' kontakten.

> Så rådet om at kontrollerer bremsevæskestanden er faktisk både godt og
> relevant.

Tror ikke det er dêt, så for mig er det lidt irrellevant
selvom andre måske har haft en yahoo-oplevelse desangående.

> det er dog lidt mere tricky at afprøve.

Hælder derfor mest til frosten som pt. er vendt til plusgrader.
Understøttes af slukket lampe i dag.



Hans Kjaergaard (28-01-2010)
Kommentar
Fra : Hans Kjaergaard


Dato : 28-01-10 18:58

On Thu, 28 Jan 2010 18:26:46 +0100, ">>Eque<<" <-> wrote:

>
>"Hans Kjaergaard" <hans.k2teknik@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
>news:7ld2m5liudfm9426ms1dbg1shgshpapgtu@4ax.com...
>
>> At du selv tror at det er ledningen til håndbremsekontakten der er
>> fejlårsagen er ikke enesbetydende med at det så også er eneste mulige
>> årsag til at lampen lyser.
>
>Tror ikke ledningen fejler noget. Nærmere
>kontakten som er i direkte forbindelse med
>omtalte ledning - eller det som normalerweise
>'trikker' kontakten.
>
>> Så rådet om at kontrollerer bremsevæskestanden er faktisk både godt og
>> relevant.
>
>Tror ikke det er dêt, så for mig er det lidt irrellevant
>selvom andre måske har haft en yahoo-oplevelse desangående.
Du pisser lidt på dem der forsøger at hjælpe dig, og det kun fordi du,
som tilsyneladende mangler både viden og erfaring om biler og strøm,
er meget klogere end dem der forsøger at hjælpe dig ?

>> det er dog lidt mere tricky at afprøve.
>
>Hælder derfor mest til frosten som pt. er vendt til plusgrader.
>Understøttes af slukket lampe i dag.
Der kan stadig godt være flere forklaringer på hvorfor lampen lyste og
nogle kan forklares med frost, men bare ikke frost hvor kontakten
ved/i håndbremsen sidder.

/Hans

Ukendt (31-01-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 31-01-10 10:36


"Hans Kjaergaard" <hans.k2teknik@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:vij3m5dsdik4qu8mklhlvseg66749m3fr0@4ax.com...

> Du pisser lidt på dem der forsøger at hjælpe dig,

Nej, men jeg har lov til at kommentere indlægget.

> og det kun fordi du,
> som tilsyneladende mangler både viden og erfaring om biler og strøm,
> er meget klogere end dem der forsøger at hjælpe dig ?

Jeg spurgte netop hvor på 'linjen' årsagen ku' være,
og blir' nu bedt om at klippe ledninger over...
Ingen (undtaget mig selv) nævnte vidst noget med, at det ku' være
undervogsvasken og frostværet som var årsagen.
Og dêt i sig selv var useriøst...
Een som vitterlig havde forstand ville
som det første have nævnt dette, men det skete så ikke.

>>Hælder derfor mest til frosten som pt. er vendt til plusgrader.
>>Understøttes af slukket lampe i dag.

> Der kan stadig godt være flere forklaringer på hvorfor lampen lyste og
> nogle kan forklares med frost, men bare ikke frost hvor kontakten
> ved/i håndbremsen sidder.

Tror jeg lader tøvejret klare miseren thi emnet
nok er for svært for 'de kloge'...



Hans Kjaergaard (31-01-2010)
Kommentar
Fra : Hans Kjaergaard


Dato : 31-01-10 10:55

On Sun, 31 Jan 2010 10:35:52 +0100, ">>Eque<<" <-> wrote:

>Tror jeg lader tøvejret klare miseren thi emnet
>nok er for svært for 'de kloge'...

Tro kan løse mange problemer bare man beder længe nok, meget længe i
nogle tilfælde.

/Hans

Ukendt (01-02-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-02-10 20:49


"Hans Kjaergaard" <hans.k2teknik@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:mokam5pvcf5d13cd2ioiot1vmjsuaed45s@4ax.com...

> Tro kan løse mange problemer bare man beder længe nok, meget længe i
> nogle tilfælde.

Det handler nok ikke om tro, men en gemt viden
og erfaring udi generelt manglende problemer ved
køretøjet, så at gå til yderligheder, som foreslået,
er grotesk. For mit køretøjs vedkommende...



Hans Paulin (6310) (27-01-2010)
Kommentar
Fra : Hans Paulin (6310)


Dato : 27-01-10 03:17

>>Eque<< sendte dette med sin computer:
> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
> news:4b5e286d$0$275$14726298@news.sunsite.dk...
>
>> Tror det er en ældre Ford...
>
> Ældre ?
>
> Mit motto:
> "Endnu ved ingen, hvor gammel en Sierra kan blive.." ,o)



--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk



Uffe Ravn (27-01-2010)
Kommentar
Fra : Uffe Ravn


Dato : 27-01-10 19:02


"Thore Jensen Bergenstoff" <crap@bergenstoff.dk> skrev

> Nu skriver du ikke, hvilken bil det er...
> Men er det en ældre opel? Nogle af dem har en "underlig" kontrolfunktion,
> hvor man ved at løfte på bremsepedalen kan kontrollere
> håndbremse-lampen...

Faktisk er det en funktion som tjener som advarsel for koblingsnedslidning,
da det er et løft af koblingspedalen der tænder bremselampen.

Mvh. Uffe Ravn
Hej igen



Klaus D. Mikkelsen (01-02-2010)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 01-02-10 21:33

">>Eque<<" skriver:
>
> Min håndbremse-lampe lyser når jeg bremser og
> holder op når jeg gir' gas. Kan glimte af og til
> ved jævn fart.

Bilen der er i mint condition?



Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Min egen hjemmeside nu med nyt domæne http://www.moppe.dk
Sælges 15" stålfælge med Michelin Alpin vinterdæk til VW Golf

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408927
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste