magthaverne snyder ned fair sagsbehandling
Fra : Roger

Dato : 24-01-10 19:28

hej
Jeg er aldeles led ved magthaverne og de metoder de bruger de bruger, for
at snyde mig i flere forskellige typer af klagesager.¨, hvor de vil
begunstige sig selv.

jeg oplever følgende:

1. at blive præsenteret for falske økonomiske krav og hvor der er en
klagefrist.

2. jeg klager nu utallige gange pr email, men de ignorerer alt hvad jeg
sender. Belært af tidligere erfaringer med magthaverne, så møder jeg op og
får en kvittering på papir.

3. nu sker der så det, at magthaverne konstruerer en afgørelse som de
undlader at poste til mig og dermed snyder mig mig for en fair
sagsbehandling. De påstår så, at der er sendt en afgørelse og at denne nu
er fast fordi jeg ikke har overholdt den klagefrist som denne afgørelse
indeholdt.

mit problem er at jeg slet ikke har modtaget afgørelsen og at magthaverne
trods mine mange protester mod deres svindelmetoder, undlader at sende
afgørelser pr email og at dokumentere disse fra deres emailserver. De
vælger altså i ond tro, at benytte papirpost som jeg ikke kan bevise, at
jeg aldrig har modtaget.

jeg har flere gange forsøgt at klage over dette, men de giver altid sig
selv ret og henholder sig til papirer jeg aldrig har modtaget.

jeg er træt af at blive krænket af magthaverne og hader de svin som en i
helvede.skal jeg bare acceptere justitsmord eller har jeg reelt nogen
juridiske muligheder ved objektive klagenævn nv?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-01-10 20:13

Roger skrev:

> jeg er træt af at blive krænket af magthaverne og hader de svin som en i
> helvede.skal jeg bare acceptere justitsmord eller har jeg reelt nogen
> juridiske muligheder ved objektive klagenævn nv?

Du har ingen muligheder. Mod Kabalen kæmper man kun forgæves.

--
Bertel

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 25-01-10 10:25

Bertel Lund Hansen skrev:

> Du har ingen muligheder. Mod Kabalen kæmper man kun forgæves.

Er det ikke kabbalah?

- cep

Fra : Claus Frørup

Dato : 25-01-10 19:44

Isang tao pinangalanan, Bertel Lund Hansen nagsulat:

Sludder. Der kan klages her : http://www.cabal.org/

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 25-01-10 10:24

Roger skrev:
> [...]
> Jeg er aldeles led ved magthaverne og de metoder de bruger de bruger, for
> at snyde mig i flere forskellige typer af klagesager.¨, hvor de vil

Hvad var det egentlig at du oplevede, ud over at føle dig krænket?

- cep