SejlerLog
Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 23-01-10 15:01

Hej sejlere.

Inspireret af tråden "Log", er jeg gået i gang med at lave et log-program
til PC.

Jeg er jo Linux fantast men må acceptere at de fleste sejlere bruger
Windows (så længe det varer).

Kommentarer og ønsker til programmet modtages med kyshånd

Du kan følge udviklingen her:
http://www.ranunkelvej.com/marika.php

--
Karl Erik.
http://www.ranunkelvej.com

Fra : Bo Carlé

Dato : 23-01-10 16:26

Hej Karl Erik
Det ser godt ud, al begyndelse er svær,
og kan det som flere har efterspurgt:
indgang/udgang til forskellige instrumenter.
Mit lille (små 16 MB) log-program er klart i morgen søndag 23/1-2010,
og kan hentes ca. klokken 15:00 dut. Okay, så næsten klart!
skrives/skypes
Bo
----

Fra : Skipper

Dato : 23-01-10 17:03

Bo Carlé skrev:
> [...]
> Mit lille (små 16 MB) log-program er klart i morgen søndag 23/1-2010,
> og kan hentes ca. klokken 15:00 dut. Okay, så næsten klart!
Det bliver spændende at prøve

Fra : blueocean

Dato : 24-01-10 07:38

On 23 Jan., 17:02, Skipper <do...@dolan.dk> wrote:
> Bo Carlé skrev:> Hej Karl Erik
>
> Det bliver spændende at prøve

Alrid godt med initiativer, specielt dem vi andre kan gøre brug af.
Ser frem til det.

Der er andre som er igang med tilsvarende projekter, så det bliver
spænende at se dem.

Gert