kender i denne her side
Fra : MBK

Dato : 23-01-10 14:11

er der nogle der kenden denne her siden
http://www.anmeld-haandvaerker.dk/vishaandvaerker.php?id=7616&kode=gJrD38w5

hvis det er , de problemer folk har med de dansk håndværker så stå det da
meget godt til

find der andre ligene sider som denne

med venlig hilsen FU

Fra : John V.

Dato : 23-01-10 21:47

"MBK" <mbs@DELETEallg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> hvis det er , de problemer folk har med de dansk håndværker så stå det da

Man skal nok passe lidt på med sådan nogle sider, der er jo kun udtalelser
fra én side...

Fra : Nana

Dato : 24-01-10 01:53

> Man skal nok passe lidt på med sådan nogle sider, der er jo kun udtalelser
> fra én side...

Der er faktisk flere positive anmeldelser, end der er negative. Så det er
ikke SÅ ensidigt.

Fra : Tom Andersen

Dato : 24-01-10 08:19

"John V." <taform@c.dk> skrev i en meddelelse

> "MBK" <mbs@DELETEallg.dk> skrev i en meddelelse

> Man skal nok passe lidt på med sådan nogle sider, der er jo kun udtalelser
> fra én side...

Jo - det er typisk folk med hang til mudderkastning, som får lettet
trykket.......
Og så skal man da leve i en osteklokke for at se værdien af sådan et site -
bruger de fleste ikke "mund til øre", når der skal findes en ny håndværker?

Tom

Fra : John V.

Dato : 27-01-10 13:34

"Tom Andersen" <ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Og så skal man da leve i en osteklokke for at se værdien af sådan et
> site - bruger de fleste ikke "mund til øre", når der skal findes en ny

Det må man håbe, ellers er det jo at tage en cnance. Alligevel, der kommer
utroligt mange kunder via internettet til mig.