Smal garage
Fra : Esben

Dato : 23-01-10 14:25

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 23-01-10 14:32

Esben forklarede:
> http://www.youtube.com/watch?v=QksqWRqEfy0&feature=player_embedded#

Tror nok jeg havde byttet øsen til en mc

Havde en kollega der hver dag skubbede og trak sin Fiat 128 ind og ud
af garagen; han havde heller ikke meget mere plads

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Armand

Dato : 23-01-10 15:15

Esben skrev:
> http://www.youtube.com/watch?v=QksqWRqEfy0&feature=player_embedded#

Fin pointe - Lige til det sidste troede jeg at han, trods alderen, ville
kravle ovenud af soltaget

--
Armand.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 23-01-10 15:31

Armand tastede følgende:

> Fin pointe - Lige til det sidste troede jeg at han, trods alderen, ville
> kravle ovenud af soltaget

På Læsø-færgen måtte jeg ud af vinduet engang; men dér var jeg osse ung
og smuk

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ivan Madsen

Dato : 23-01-10 15:33

Og nu er du kun smuk? )

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 23-01-10 15:40

Ivan Madsen skrev den 23-01-2010:

> Og nu er du kun smuk? )

Er det et spørgsmål?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ivan Madsen

Dato : 23-01-10 15:43

On Sat, 23 Jan 2010 15:40:15 +0100, Hans Paulin (6310)
<me@privacy.net> wrote:

>Er det et spørgsmål?

Naaah - du har det vel som os andre. Dåbsattesten er vanskelig at lyve
sig fra ))

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 23-01-10 15:56

Ivan Madsen udtrykte præcist:

> Naaah - du har det vel som os andre. Dåbsattesten er vanskelig at lyve
> sig fra ))

Jeg er 56 år gammel men ligner én på 55!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Bjørn J.

Dato : 23-01-10 17:12

KLIP

> Jeg er 56 år gammel men ligner én på 55!

Så er disse potter ved at være interessante for dig:

http://brommobiel.startpagina.nl/

mvh/Bjørn J.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 23-01-10 18:21

Bjørn J. forklarede den 23-01-2010:
> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Så er disse potter ved at være interessante for dig:
>
> http://brommobiel.startpagina.nl/

Det ka du sæl vær

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Armand

Dato : 23-01-10 19:05

Hans Paulin (6310) skrev:
> [...]
Næh - Dét gjorde jeg IKKE!

--
Armand.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 23-01-10 19:57

Armand:

> Næh - Dét gjorde jeg IKKE!

Øhe...hvad gjorde du ikke?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ivan Madsen

Dato : 23-01-10 20:56

On Sat, 23 Jan 2010 19:57:22 +0100, Hans Paulin (6310)
<me@privacy.net> wrote:

>Armand:

>Øhe...hvad gjorde du ikke?

Hvis jeg skal stilles til ansvar for ovenstående - så'eh CITATFUSK
!!!!

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 23-01-10 23:04

Ivan Madsen udtrykte præcist:

> Hvis jeg skal stilles til ansvar for ovenstående - så'eh CITATFUSK
> !!!!

Jeg kan ikke umiddelbart hér i gruppen læse hvad det er du er fortørnet
over da jeg bruger Mesnews sat op til kun at vise citatniveau 1, hedder
det vist; har følt mig tvunget til at skippe OE.

Grunden er dén at mange folk medtager alt fra tidligere indlæg hvilket
før blev karakteriseret som en mindre god skik.

Det sker dog at jeg sletter noget nu alligevel selvom Mesnews
kompenserer for forholdet.

Har så været på Googlegroups og kan se at der er kludder i quoteningen.

Dét beklager jeg meget; der var ikke tale om at jeg gjorde det med
vilje for at genere nogen.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Armand

Dato : 24-01-10 00:33

Hans Paulin (6310) skrev:

> [...]
>
> Har så været på Googlegroups og kan se at der er kludder i quoteningen.
>
> Dét beklager jeg meget; der var ikke tale om at jeg gjorde det med vilje

Og der er heller ikke nogen (á undertegnede) der føler sig generet!

Pippet var blot en påmindelse om citat-forvirring!

--
Armand.

Fra : Brian

Dato : 24-01-10 10:33

> Og der er heller ikke nogen (á undertegnede) der føler sig generet!
>
> Pippet var blot en påmindelse om citat-forvirring!

Dit massive brug af ! kan få folk til at tænke anderledes

/Brian

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 24-01-10 11:04

Brian kom med denne ide:

> Dit massive brug af ! kan få folk til at tænke anderledes

Hæ hæ

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Armand

Dato : 24-01-10 13:56

Brian skrev:

> Dit massive brug af ! kan få folk til at tænke anderledes

Måske nok :-/

Men ét udråbstegn i et ét-linies svar kan da ikke falde under "massivt
brug"!?

--
Armand.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 24-01-10 15:15

Armand skrev:
> Måske nok :-/
> Men ét udråbstegn i et ét-linies svar kan da ikke falde under "massivt
> brug"!?

Måske er der nogen der mener at du nærmest bruger "!" (udråbstegn) i
stedet for "." (punktum).

Men vi ved godt at du mener hvad du skriver.

Fra : Armand

Dato : 24-01-10 18:49

Finn Guldmann skrev:

> Måske er der nogen der mener at du nærmest bruger "!" (udråbstegn) i
> stedet for "." (punktum).
>
> Men vi ved godt at du mener hvad du skriver.

Det er en følge af at det jo nærmest er talesprog og ikke formel skrift
at det hele foregår i på et forum som dette.(!)
Og eftersom det ikke er første gang jeg konfronteres omkring sagen hár
jeg forsøgt at bide det i mig; men de lister sig sq tilbage på skærmen
de små opretstående sataner
Jeg orker ikke at skulle koncentrere mig de fire måneder jeg af erfaring
ved det tager at vænne sig af med indgroede vaner, og kører blot derudaf
i den gamle gænge og håber på forståelse hhv. at mine indlæg vil have
indhold der er værd at læse trods antallet af udråbstegn!(!)

--
Armand.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 24-01-10 19:08

Armand skrev:

> [...]
> i den gamle gænge og håber på forståelse hhv. at mine indlæg vil have
> indhold der er værd at læse trods antallet af udråbstegn!(!)

Bare rolig, jeg brokker mig ikke. Jeg har selv en vane med at sætte
smileys efter det folk skriver.

Langt hen af vejen hjælper det på tonen og læseværdigheden.

Fra : Brian

Dato : 24-01-10 19:58

> Men ét udråbstegn i et ét-linies svar kan da ikke falde under "massivt
> brug"!?

Njaa, men du bruger generalt mange udråbstegn, og i det konkrete indlæg som
jeg kommenterede, var der fire hurtige lige efter hinanden. Det generer mig
ikke at du bruger mange udråbstegn, det er bare lidt specielt.

Vi har alle forskellige måder at skrive på. Der er en del af de faste
skribenter, hvor jeg kan se hvem afsenderen er, udfra hvordan det er
skrevet - du er én af dem

/Brian

Fra : Armand

Dato : 24-01-10 20:12

Brian skrev:

> Der er en del af de faste
> skribenter, hvor jeg kan se hvem afsenderen er, udfra hvordan det er
> skrevet - du er én af dem

Altså á:

Mvh. !!!

--
Armand.

Fra : Brian

Dato : 24-01-10 20:34

> Altså á:
>
> Mvh. !!!

Du er ikke helt galt på den (á du er inde på noget af det rette!)

/Brian

Fra : Armand

Dato : 23-01-10 22:05

Hans Paulin (6310) skrev:
> Armand:

> Øhe...hvad gjorde du ikke?

Skrev, som quotet.

--
Armand.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 23-01-10 22:52

Armand har bragt dette til os:

> Skrev, som quotet.

Hmnn...nu har jeg læst tråden på på Googlenews for at se hvad du mener

Min Mesnews fjerner citater over niveau 1 så hér på news ku jeg ikke se
det

Ved ikke hvad der lige gik galt men sidder med en laptop på skødet og
så kan det være at der er gået noget galt med overblikket under
quoteningen

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 23-01-10 16:17

> Fin pointe - Lige til det sidste troede jeg at han, trods alderen, ville
> kravle ovenud af soltaget

He he samme her

Fra : Bjørn J.

Dato : 23-01-10 16:34

"Esben" <spam@gruf.LAND> skrev i en meddelelse
> http://www.youtube.com/watch?v=QksqWRqEfy0&feature=player_embedded#

Bare alene hans dybdeborende forklaring igennem optagelsen er alle pengene
værk.

De er sku grundige, de nederlændere..

mvh/Bjørn J.

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 23-01-10 16:37

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Bare alene hans dybdeborende forklaring igennem optagelsen er alle pengene
> værk. De er sku grundige, de nederlændere..

Jep !

Tror du, han har haft bilen fra ny og anvendt
garagen til den fra day one?

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 23-01-10 16:52

On Sat, 23 Jan 2010 16:36:31 +0100, Mogens \(K\) wrote:

> "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Jep !
>
> Tror du, han har haft bilen fra ny og anvendt garagen til den fra day
> one?

Det bliver da vist svært at købe en ny i samme bredde. Hvor mange biler
findes under 1.50 nutildags?

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 23-01-10 18:22

Peter Dalgaard formulerede spørgsmålet:

> Det bliver da vist svært at købe en ny i samme bredde. Hvor mange biler
> findes under 1.50 nutildags?

Det' da kun indtil han har parkeret et par gange!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Anders Majland

Dato : 23-01-10 20:47

> Det' da kun indtil han har parkeret et par gange!

Med standard dækmonreting kan der godt slides lidt de par cm af plastikken
der skal til ...

Men min smart har masser af plads. Porten er endda bred nok til at den kan
komme ind uden at slå spejlene ind ... Åbningen er nok 170-180cm.

Men jeg lavede ridser på c5'en i mandags På trods af at dens port er
hele 2,40 lykkedes det at ramme væggen med siden af forreste kofanger. Den
har jo et ret stort udhæng og hjulene var ude på isen på gårdspladsen og så
skred den sidelåns for mig - ØV. Godt jeg ikek har ofret en lakering af
kofangeren siden jeg skrammede den anden side under en skiferie i norge for
snart et år siden ,,,

Fra : Jensen

Dato : 24-01-10 16:10

On 23 Jan 2010 15:51:34 GMT, Peter Dalgaard <p.dalgaard@biostat.ku.dk>
wrote:

>Det bliver da vist svært at købe en ny i samme bredde. Hvor mange biler
>findes under 1.50 nutildags?

En Carver One (1,3 m i bredden)...og den er sikkert også sjovere end den
ravioli-dåse.

--
Thomas

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 23-01-10 19:49

On Sat, 23 Jan 2010 16:58:16 +0100, Mogens \(K\) wrote:

> Ellers må han ha en Smart - fremragende køretøj, man for hvér dag bliver
> gladere og gladere for !

Så skal det være første generation (1510 mm), 2.G er 1560 mm bred og han
har kun 1550 mm...

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 23-01-10 21:17

On Sat, 23 Jan 2010 20:56:25 +0100, Ivan Madsen wrote:

> Hvis jeg skal stilles til ansvar for ovenstående - så'eh CITATFUSK !!!!

Ja, den er vist på din regning. Det er ikke Armand der har været ung og
smuk, men Hans. Hans citerede Armand for noget andet, som du behændigt
klippede væk, så det så ud som om Armand havde sagt det som Hans havde
sagt. Hvad han altså IKKE havde. Capice?

Fra : Ivan Madsen

Dato : 23-01-10 21:35

On 23 Jan 2010 20:17:03 GMT, Peter Dalgaard <p.dalgaard@biostat.ku.dk>
wrote:

> [...]
>klippede væk, så det så ud som om Armand havde sagt det som Hans havde
>sagt. Hvad han altså IKKE havde. Capice?

Læs lige tilbage - og lad være med at citere mig for noget andre har
skrevet!! Jeg har ikke citeret en skid udover at drille Hans med om
stadig var smuk- derefter er jeg ude og den der med at hoppe ud af
vinduet og gøre det ikke er efter min deltagelse i tråden CAPISCE??
Hvis du altså gider læse???

Fra : Armand

Dato : 23-01-10 22:13

Ivan Madsen skrev:

> [...]
> stadig var smuk- derefter er jeg ude og den der med at hoppe ud af
> vinduet og gøre det ikke er efter min deltagelse i tråden CAPISCE??

Rolig nu!
Det er Hans jeg replicerer og dét opfatter hán jo også ved at spørge
tilbage, så derved er det ham der har fejl-klippet i quotes'ne!

--
Armand.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 23-01-10 22:04

On Sat, 23 Jan 2010 21:34:44 +0100, Ivan Madsen wrote:

> [...]
> stadig var smuk- derefter er jeg ude og den der med at hoppe ud af
> vinduet og gøre det ikke er efter min deltagelse i tråden CAPISCE?? Hvis

Hov, du har sørme ret! Jeg troede ellers at havde checket og
dobbeltchecket den, men det var Hans der slettede den sidste rest af
Armands tekst.

Fra : Leif

Dato : 24-01-10 13:27

"Esben" <spam@gruf.LAND> skrev i meddelelsen news:4b5af84b$0$277$14726298@news.sunsite.dk...
> http://www.youtube.com/watch?v=QksqWRqEfy0&feature=player_embedded#

Her er så en udgave, der er lidt modsat......

http://www.liveleak.com/view?i=79a_1224841611

/Leif

Fra : ***Fr@nk***

Dato : 24-01-10 16:08

"Esben" <spam@gruf.LAND> skrev i en meddelelse
> http://www.youtube.com/watch?v=QksqWRqEfy0&feature=player_embedded#
>
> --
> Esben

Smalle garager er jo kun et spørgsmål om teknik.
Desuden er det jo kun 1 gang bilen er lidt svær at parkere.

http://www.youtube.com/watch?v=vJjWFRQy_tM

Fra : Armand

Dato : 24-01-10 18:59

***Fr@nk*** skrev:

> Smalle garager er jo kun et spørgsmål om teknik.
> Desuden er det jo kun 1 gang bilen er lidt svær at parkere.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=vJjWFRQy_tM

Hæ! Minder mig om en kammerats meget bebrejdende beretning om hvorledes
at bagskærmen var blvet bulet så grundigt på deres Xantia - Noget med:
"Når man bakker i bilen og den ligesom dør i bevægelsen, så kører man da
blot frem og bakker med lidt mere tilløb istedet for at undre sig det
mindste"!

--
Armand.