Tilløbsslange med 3/4" i begge ender og vi~
Fra : Jesper Lillesø

Dato : 22-01-10 14:15

Hej

Nogen der har et godt bud på hvor man finder en tilløbsslange med 3/4"
i begge ender og vinkel i Århus-området på en lørdag? Normalt ville
jeg have gået til Repart, men de har luket lørdag...

Jeg skal tilslutte en vaskemaskine, men den medfølgende tilløbsslange
er for kort.

På forhånd tak.

--
Jesper

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-01-10 22:25

Hej!

Jesper Lillesø wrote:

> Nogen der har et godt bud på hvor man finder en tilløbsslange med 3/4"
> i begge ender og vinkel i Århus-området på en lørdag? Normalt ville
> jeg have gået til Repart, men de har luket lørdag...

Din lokale genbrugsstation! De sidder jo typisk på udsmidte
vaskemaskiner og opvaske do.

Personligt snupper jeg dem altid når jeg ser dem til storskrald etc. Har
3-4 stk. liggende og jeg har faktisk af og til brug for en :)

Er desværre helt ovre i Helsingør, ellers måtte du gerne få en kvit og frit.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Jesper Lillesø

Dato : 22-01-10 15:13

Hej

On Jan 22, 10:25 pm, Kim Voss Schrader <usen...@mumbojumbo.dk> wrote:

> Din lokale genbrugsstation! De sidder jo typisk på udsmidte
> vaskemaskiner og opvaske do.

Godt tip!

> Personligt snupper jeg dem altid når jeg ser dem til storskrald etc. Har
> 3-4 stk. liggende og jeg har faktisk af og til brug for en :)
>
> Er desværre helt ovre i Helsingør, ellers måtte du gerne få en kvit og frit.

Jeg vil se forbi genbrugsstationen i morgen.

--
Jesper

Fra : apollo14

Dato : 22-01-10 23:17

Jesper Lillesø skrev:
> [...]
> jeg have gået til Repart, men de har luket lørdag...
>
> Jeg skal tilslutte en vaskemaskine, men den medfølgende tilløbsslange

Elgigantos, PunkterET, Jem&Fixe, Harald Skrald, Sylvan, BraunHouse,
ellers er der vel Skousen i Århus også.

Fra : Jesper Lillesø

Dato : 22-01-10 15:23

Hej

On Jan 22, 11:16 pm, apollo14 <apollo1...@gmail.com> wrote:
> Elgigantos, PunkterET, Jem&Fixe, Harald Skrald, Sylvan, BraunHouse,
> ellers er der vel Skousen i Århus også.

Jeg var i tvivl om de blot langede varer over disken, eller de faktisk
havde dele liggende.

Jeg vil give dem et ring. Takker!

--
Jesper