Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Maximum Kapacitet- CF-kort - Kamerahus
Fra : Lars 8210 Århus V

Dato : 22-01-10 20:56

Hvordan finder jeg ud af hvor stort et CF-kort (kapacitet) et kamerahus kan
klare?

Jeg har bla. en ældre Eos D60 - der står bklot at huset kan klare:
Recording medium Type I and II CF card - så jeg vil gerne vide hvor stort
CF-kort huset kan klare ( evt. med de forskellige firmware's)

På forhånd tak

Lars

Fra : thl

Dato : 22-01-10 21:30

"Lars 8210 Århus V" <lars_c_e@aarhusmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Recording medium Type I and II CF card - så jeg vil gerne vide hvor stort
> CF-kort huset kan klare ( evt. med de forskellige firmware's)

http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1019&message=29509443

mvh
Thorbjørn