Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Og alt er ved det gamle....
Fra : Jan Bøgh

Dato : 22-01-10 11:05

Max provokerer, den radikale ballademager promoverer sit ustyrlige ego,
men...næsten intet om foto!
Surt
vh
Jan
--
Jan Bøgh
http://album.boegh.net

Fra : Jubii

Dato : 22-01-10 11:22

"Jan Bøgh" <nothanx@nospam.tome> skrev i meddelelsen
> Max provokerer, den radikale ballademager promoverer sit ustyrlige
> ego, men...næsten intet om foto!
> Surt
> vh
> Jan
> --
> Jan Bøgh
> http://album.boegh.net

og hvor meget foto var der så i den svada?
gå ud og tag nogle billeder, det bliver man glad af.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 22-01-10 12:15

"Jubii" <jubii@msn.com> skrev i meddelelsen
> "Jan Bøgh" <nothanx@nospam.tome> skrev i meddelelsen

> og hvor meget foto var der så i den svada?
> gå ud og tag nogle billeder, det bliver man glad af.

Det kommer aldeles an på hvad man fotograferer.
Men i øvrigt så indeholdt dit svar vist ikke mere om foto end min

vh

--
Jan Bøgh
http://album.boegh.net

Fra : Jubii

Dato : 22-01-10 12:39

> [...]
>
> Det kommer aldeles an på hvad man fotograferer.
> Men i øvrigt så indeholdt dit svar vist ikke mere om foto end min

Såh, der var da en tydelig otd om foto, som du svarede kort på, så
deeeeet.

Fra : Hans Kruse

Dato : 22-01-10 14:34

On 2010-01-22 11:04:36 +0100, Jan Bøgh <nothanx@nospam.tome> said:

> Max provokerer, den radikale ballademager promoverer sit ustyrlige ego,
> men...næsten intet om foto!
> Surt

Hvorfor svarer du ikke i den tråd, hvor det hører hjemme?

--
Med venlig hilsen/With Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Soeren Friberg

Dato : 23-01-10 09:17

On 22-01-2010 14:34, Hans Kruse wrote:

> Hvorfor svarer du ikke i den tråd, hvor det hører hjemme?

Da jeg gik i seng læste jeg lidt om min fars og farfars aktiviteter
under 2. verdenskrig, hvor "almindelige" danskere hjertens gerne angav
kommunister, lod dem anholde uden rettegang og udviste dem til Tyskland
lideledes uden rettergang, til - ja det ved alle.
Et samfund hvor de gode kæmpede og de onde, ja tog pæne billeder for
tyskerne - for at blive i billedsproget.

Her fik jeg altså tanken, at Max og dig ville være på den rigtige side
og alle medløberne på den forkerte. Så jeg ved, hvad jeg vil, når
kineserne kommer.

--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/

Fra : Niels

Dato : 22-01-10 17:26

On Jan 22, 11:04 am, Jan Bøgh <noth...@nospam.tome> wrote:
> Max provokerer, den radikale ballademager promoverer sit ustyrlige ego,

Eller er det omvendt? Nå, frikadellernes orden er ligegyldig.

--
Niels

Fra : Ole Larsen

Dato : 23-01-10 10:40

Jan Bøgh skrev:
> Max provokerer, den radikale ballademager promoverer sit ustyrlige ego,
> men...næsten intet om foto!
> Surt
> vh
> Jan

Hvis der så bare var lidt provokation i det, lidt tanke- og
fotovirksomhed ud over trivialiteter...

http://olelarsen.eu/htmlGallery/content/2006_02_22_012_large.html