"Tabt" nøglekode/data
Fra : Jan

Dato : 21-01-10 18:39

Hej Gruppe

Har netop købt en Suzuki Baleno 1,6 GLX stacioncar 1999
Den ene af tændings nøglerne har "tabt" data og kan ikke starte bilen.
Kan man selv kode den igen, eller skal jeg til Suzuki med nøglen og bilen ?
Nogen der så har en ide om prisen ?

Mvh.Jan

Fra : JBH

Dato : 21-01-10 18:48

"Jan" <jansduerikke@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den ene af tændings nøglerne har "tabt" data og kan ikke starte bilen.
> Kan man selv kode den igen, eller skal jeg til Suzuki med nøglen og bilen

Peisen kender jeg ikke, men jeg ved der findes der er flere
"nøgle/hælebarer" i landet som kan kopiere nøgler med startspærre.

Ellers var den her måske en mulighed ?

mvh
JBH