Google Street Wiev.
Fra : Bjørn J.

Dato : 21-01-10 13:04

Fra : Mikael

Dato : 21-01-10 05:05

Fra : Mikael

Dato : 21-01-10 05:06

Fra : Bjørn J.

Dato : 21-01-10 13:12

>Ja og min bil holder på sin plads

Jeg er ude at køre den dag..

mvh/Bjørn J.

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 21-01-10 13:25

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:4b5842aa$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Har du prøvet Google Street Wiev ?

Jep - men systemet har alligevel sine begrænsninger.
Vi er med her, men drager man vest på i Jylland, slipper billederne op ved
kanten af den amtslige vej

> Det er fandme uhyggeligt du !

"Big brother is watching you"

Fra : Bjørn J.

Dato : 21-01-10 13:27

"Mogens (K)" <no@mail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jep - men systemet har alligevel sine begrænsninger.
> Vi er med her, men drager man vest på i Jylland, slipper billederne op ved
> kanten af den amtslige vej

> "Big brother is watching you"

Blev heldigvis ikke taget med bukserne nede............................ude i
haven...)))))

mvh/Bjørn J.

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 21-01-10 13:31

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Blev heldigvis ikke taget med bukserne nede............................ude
> i haven...)))))

He he - måske undergardiner ska installeres i de små hjem igen

Fra : Jensen

Dato : 21-01-10 13:42

On Thu, 21 Jan 2010 13:26:48 +0100, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> wrote:

>Blev heldigvis ikke taget med bukserne nede............................ude i
>haven...)))))

Billeder gå væk!

--
Thomas

Fra : Bjørn J.

Dato : 21-01-10 13:49

"Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Billeder gå væk!

LOL...slige kan godt komme bag på nogen..

mvh/Bjørn J.

Fra : Armand

Dato : 21-01-10 14:42

Torben Scheel skrev:

> Ouch!

Er det mon en mobilos han har i højre hånd??

--
Armand.

Fra : Torben Scheel

Dato : 22-01-10 08:15

Armand wrote:

> Er det mon en mobilos han har i højre hånd??

Schludder - der er en Mercedes, og den er på hans venstre hånd.

--
vh
Torben

Fra : Finn Guldmann

Dato : 22-01-10 08:25

Torben Scheel skrev:
> Schludder - der er en Mercedes, og den er på hans venstre hånd.

Måske var det mere cyklistens højre hånd der blev spurgt om.

Fra : Torben Scheel

Dato : 22-01-10 09:09

Finn Guldmann wrote:

> Måske var det mere cyklistens højre hånd der blev spurgt om.

Som jeg læste det blev der ledende spurgt om hvem der har skylden for
uheldet

--
vh
Torben

Fra : Finn Guldmann

Dato : 22-01-10 09:34

Torben Scheel skrev:
> Som jeg læste det blev der ledende spurgt om hvem der har skylden for
> uheldet

Vil du vide den reelle, den politiske eller den forsikringsmæssige
skyld?

Fra : Torben Scheel

Dato : 23-01-10 19:59

Finn Guldmann skrev:

> Vil du vide den reelle, den politiske eller den forsikringsmæssige
> skyld?

Jeg vil ikke vide det - det var ikke mig der spurgte. Stram niu lidt op,
Finn

At det så netop var en mobil til at fotografere googlemobilen er jo ret
underholdende - det er vist sjældendt set at en køretur rundt i danmark
i Opelkasser har kunnet vække så meget hype.

--
vh
Torben

Fra : Finn Guldmann

Dato : 23-01-10 20:14

Torben Scheel skrev:
> At det så netop var en mobil til at fotografere googlemobilen er jo ret
> underholdende - det er vist sjældendt set at en køretur rundt i danmark
> i Opelkasser har kunnet vække så meget hype.

Er det de der Googlomobiler du mener er Opelloer?

(Har ikke været synderlig interesseret i hvad det er der har trukket
rundt med de der kameraer. Er mere interesseret i resultatet.)

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-01-10 06:59

http://da.wikipedia.org/wiki/Googles_Street_View

--
vh
Torben

Fra : CL

Dato : 22-01-10 10:22

Torben Scheel wrote:

> Som jeg læste det blev der ledende spurgt om hvem der har skylden for
> uheldet

Cyklisten har skylden ,billisten fik skylden.
Sådan er det som regel når der er indblandet cykler

Carsten Larsen

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 22-01-10 19:11

"CL" <ffffffff@ffff.ff> skrev i meddelelsen

> Cyklisten har skylden ,billisten fik skylden.
> Sådan er det som regel når der er indblandet cykler

Dét er vist ikke det, cyklisten SELV siger, da han ville ta' et billede af
fotovognen:
www.bt.dk/danmark/jeg-har-dummet-mig

Fra : CL

Dato : 22-01-10 19:19

Mogens (K) wrote:
> "CL" <ffffffff@ffff.ff> skrev i meddelelsen

> Dét er vist ikke det, cyklisten SELV siger, da han ville ta' et billede af
> fotovognen:
> www.bt.dk/danmark/jeg-har-dummet-mig

ja ok jeg mente generelt

Carsten Larsen

Fra : Finn Guldmann

Dato : 22-01-10 20:11

Mogens (K) skrev:
> Dét er vist ikke det, cyklisten SELV siger, da han ville ta' et billede
> af fotovognen:
> www.bt.dk/danmark/jeg-har-dummet-mig

Hæhæ. Det var blot os der var for langsomme.

Fra : Armand

Dato : 22-01-10 10:41

Torben Scheel skrev:

> Som jeg læste det blev der ledende spurgt om hvem der har skylden for
> uheldet

Skyld og skyld !?
Det er vel mere årsagen som sådan :-/

Cyklen har baghjulet fremad, så styrtet skyldes sikkert en overreaktion
med styr og/eller forhjulsbremse og årsagen kan jo sagtens tænkes at
være uopmærksomhed!

--
Armand.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 21-01-10 18:12

On Thu, 21 Jan 2010 04:05:48 -0800, Mikael wrote:

> Ja og min bil holder på sin plads
>
> Mikael

Os' min, men den ser lidt sær ud på nogen af billederne... (Ti stille BJ,
jeg ved godt hvad du skulle til at sige!)

http://kortlink.dk/google/7cde

Mine forældres biler også på sin plads -- og moderen med:

http://map.krak.dk/m/MwzKD

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-01-10 18:27

Peter Dalgaard skriver:

> [...]
> jeg ved godt hvad du skulle til at sige!)
>
> http://kortlink.dk/google/7cde
>
> Mine forældres biler også på sin plads -- og moderen med:

Prøv at kig i vinduet på sallingvej 68, 2720, der kan du se den røde
googlebil.

Klaus

Fra : Henrik B.

Dato : 21-01-10 19:48

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i meddelelsen

> Prøv at kig i vinduet på sallingvej 68, 2720, der kan du se den røde
> googlebil.

Hvorfor? Har set den i virkeligheden. )

--
FUGM - The Trademark of World Class Incompetence
http://www.saabklub.dk/

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-01-10 22:26

"Henrik B." skriver:

> Hvorfor? Har set den i virkeligheden. )

Den er spejlet i rigtigt mange vinduer (vores egne inklusive).

Klaus

Fra : Palle

Dato : 21-01-10 22:36

On 2010-01-21 22:26:16 +0100, Klaus D. Mikkelsen said:

> Den er spejlet i rigtigt mange vinduer (vores egne inklusive).

Ellers kig en tur på torvet i Roskilde. Der mødte to Google biler hinanden:

http://tinyurl.com/yacnl5m

--
Med venlig hilsen / Best regards

Palle

Fra : ThomasP

Dato : 22-01-10 17:23

"Palle" <palle@ducktrucks.dk> wrote in message

> Ellers kig en tur på torvet i Roskilde. Der mødte to Google biler
> [...]

Her er der flere:

http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=55.63869,12.291448&spn=0,359.996932&t=h&z=19&layer=c&cbll=55.6386,12.29118&panoid=m3pSm1HYTe1Si_sF55Ixtg&cbp=12,19.69,,0,22.47

http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=55.63869,12.291448&spn=0,359.996932&t=h&z=19&layer=c&cbll=55.636147,12.289624&panoid=9rb9wMlkGlbBh53kVxLODw&cbp=12,310.66,,0,6.81

http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=55.63869,12.291448&spn=0,359.996932&t=h&z=19&layer=c&cbll=55.638001,12.32283&panoid=Fl79u0tCGMwmtLocGkywEQ&cbp=12,212.78,,0,-0.19

http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=55.63869,12.291448&spn=0,359.996932&t=h&z=19&layer=c&cbll=55.652913,12.320487&panoid=PFdiR4aENmR3ZxQH52HYkw&cbp=12,105.88,,0,6.42

http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=55.63869,12.291448&spn=0,359.996932&t=h&z=19&layer=c&cbll=55.651339,12.304831&panoid=CXueN9PDWGPVAKdBtfqt8A&cbp=12,91.58,,0,11.14

http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=55.651481,12.302848&spn=0,359.993863&t=h&z=18&layer=c&cbll=55.651472,12.302919&panoid=2m6Fm3Qe5P8b8SCsFdMafw&cbp=12,222.25,,0,10.51

Det ser ud som om de har været ude at køre prøvetur i Tåstrup

mvh
Thomas

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 21-01-10 18:40

On Thu, 21 Jan 2010 18:27:22 +0100, Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Peter Dalgaard skriver:

> Prøv at kig i vinduet på sallingvej 68, 2720, der kan du se den røde
> googlebil.
>

> Klaus

Heh, lige ved Thaimadspusheren...

Du mener egentlig vinduet til nr. 61, Klinik for Fodterapi, ikke?

Fra : Rosendal

Dato : 21-01-10 20:50

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Har du prøvet Google Street Wiev ?
>
> Det er fandme uhyggeligt du !
>
> mvh/Bjørn J.

Hvorfor fanden har de ikke været på Bornholm ????

Meget uhyggeligt !!!

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 21-01-10 22:34

On Thu, 21 Jan 2010 20:50:11 +0100, Rosendal wrote:

> "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor fanden har de ikke været på Bornholm ????
>
> Meget uhyggeligt !!!

Det har de også, men så var der en der råbte "Bobbarækus filiækus!!", og
så flygtede de over hals og hoved....

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 22-01-10 10:18

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Har du prøvet Google Street Wiev ?
> Det er fandme uhyggeligt du !

He he ja dét må man sig' -
http://ekstrabladet.dk/nyheder/videnskab_og_teknik/article1286402.ece

Fra : Brian Lund

Dato : 22-01-10 14:18

> Har du prøvet Google Street Wiev ?
>
> Det er fandme uhyggeligt du !

Det var sgu også på tide!! Google var ude med kameraet her i Odense ca.
først/midt i April, så det har da taget dem et stykke tid!

Krak har faktisk overhalt google indenom og indført gadevisning i Danmark
før google og det med billeder der er nyere end googles egne, dog har de kun
fra de største byer hvor google har dækket hele landet!

Brian

Fra : Finn Guldmann

Dato : 22-01-10 17:51

Brian Lund skrev:
> [...]
> før google og det med billeder der er nyere end googles egne, dog har de kun
> fra de største byer hvor google har dækket hele landet!

Find et landområde og prøv at anbringe figuren på en eller anden mindre
vej.

Der findes mange veje Google, heller, ikke har været.

Fra : .J.S...

Dato : 22-01-10 17:13

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> wrote in message
> Har du prøvet Google Street Wiev ?
>
> Det er fandme uhyggeligt du !

Lidt pinligt kan det også blive

http://kortlink.dk/google/7cm4

Fra : Finn Guldmann

Dato : 22-01-10 17:55

..J.S... skrev:
> Lidt pinligt kan det også blive
> http://kortlink.dk/google/7cm4

Pinligt er vist ikke ordet.

Fik du set hvad den ene betjent har gang i med føreren?

Fra : .J.S...

Dato : 22-01-10 18:22

"Finn Guldmann" <n@a.invalid> wrote in message
> Pinligt er vist ikke ordet.
>
> Fik du set hvad den ene betjent har gang i med føreren?

hehe, tror det kaldes at visitere på politisprog...

Fra : Finn Guldmann

Dato : 22-01-10 20:05

..J.S... skrev:
> hehe, tror det kaldes at visitere på politisprog...

Spørgsmålet er så om måden han (ikke betjenten) holder sine arme på er
fordi han har fået at vide at han skal det, eller fordi han ikke kan
andet.

Fra : Armand

Dato : 22-01-10 19:10

Finn Guldmann skrev:
> Pinligt er vist ikke ordet.
>
> Fik du set hvad den ene betjent har gang i med føreren?

Og der sidder en 3. betjent og roder inde på passagersædet i den sorte!

--
Armand.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 22-01-10 20:09

Armand skrev:
> Og der sidder en 3. betjent og roder inde på passagersædet i den sorte!

Syntes der er lidt for meget farve på ham til at det kan være en uniform.

Tror nærmere det er makkeren til føreren, der sidder og venter på at få
samme behandling.

Fra : CL

Dato : 22-01-10 18:59

..J.S... wrote:
> "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> wrote in message

> Lidt pinligt kan det også blive
>
> http://kortlink.dk/google/7cm4

hmm skal han til at give ham et blowjob.

Carsten Larsen

Fra : Ivan Madsen

Dato : 22-01-10 19:13

On Thu, 21 Jan 2010 13:03:54 +0100, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

>Har du prøvet Google Street Wiev ?
>
>Det er fandme uhyggeligt du !
>
>mvh/Bjørn J.

Har checket - Xsaraen var hjemme som den burde være og Puntoen var
pænt taget på arbejde )

Fra : Armand

Dato : 22-01-10 20:37

Ivan Madsen skrev:

> Har checket - Xsaraen var hjemme som den burde være og Puntoen var
> pænt taget på arbejde )

Men hvem mon det er der har den røde Golf som står hvor punto'en ellers
plejer?

--
Armand.

Fra : Ivan Madsen

Dato : 22-01-10 20:38

On Fri, 22 Jan 2010 20:36:51 +0100, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

>Men hvem mon det er der har den røde Golf som står hvor punto'en ellers
>plejer?

heh-heh - godt forsøg )

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 22-01-10 19:44

On Fri, 22 Jan 2010 14:17:51 +0100, Brian Lund wrote:

> [...]
> Danmark før google og det med billeder der er nyere end googles egne,
> dog har de kun fra de største byer hvor google har dækket hele landet!

Right. Googles billede hos os er fra omkring 1.april -- blodblommen er ved
at afblomstre, Kraks kan pinpointes til den weekend vi havde container dvs
fredag 14. august eller mandag 17.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 22-01-10 20:39

On Fri, 22 Jan 2010 20:13:37 +0100, Finn Guldmann wrote:

> Du regner måske med at den "dytmobil" har fået lov at holde stille i
> weekends?

Nej det er ikke det, Afspærringen (2 gamle havestole med 18 meter snor
imellem) står der, men ingen container. Den blev leveret fredag og hentet
om mandagen... Der står vist en trillebør fyldt med haveaffald, så det har
nok værer fredag.

Krak er forresten ikke så omhyggelige med at sløre nummerplader som
Google. Og de dækker meget mindre.

Fra : JBH

Dato : 23-01-10 01:12

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Har du prøvet Google Street Wiev ?
>
> Det er fandme uhyggeligt du !

Ja, man kan "køre" modsat færdselsretningen....F.eks ned af opkørslerne fra
motorvejen :-/ (Virtuelle spøgelsesbilister....)

mvh
JBH

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 24-01-10 10:23

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>

> Ja, man kan "køre" modsat færdselsretningen....F.eks ned af opkørslerne
> fra motorvejen :-/ (Virtuelle spøgelsesbilister....)

Jamen den der med at bakke er nu lidt sjov; sad og "kørte" lidt ind ad
Amagerbrogade for at finde et ur og måske en kalender i et eller andet
butiksvindue - uden held. Startede fra Elbagade-krydset og tog den ind til
Tyrolsgade og vendte så om. På vej mode byen var alle butikker lukket - på
vej ud af var bl.a. Fona åbnet. Prøvede så at vende igen - men butikkerne
var stadig åbne.... ?!?
Smuttede så ned at Højdevej for at se efter uret på kirkespiret i den fjerne
ende - der var stillads oppe. Passer fint med virkeligheden i det tidlige
forår. Men prøv så at zoome ind på uret - så er stilladset pludselig væk !
De har altså været ude med foto-vognen ad flere omgange.

Og sikket et arbejde med at samle hele dynen - det har også givet mange
sjove bil-modeller bare her i kvarteret.
Prøv at få det vist i fuld skærm - så er mange af samlingerne lette at
spotte. Men at finde objektiver, der kan klare dette job fejlfrit sådan rent
optisk er vist heller ikke sååå let

--
Jesper Hedegaard

BMW F650ST når vejret spiller
Suzuki Jimny når vejret spilder

Fra : jan

Dato : 26-01-10 08:24

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Har du prøvet Google Street Wiev ?
>
> Det er fandme uhyggeligt du !
>
> mvh/Bjørn J.

Ja nu kan parkeringsvagterne se at en bil kan være to steder på samme tid.

Min holder både foran hjemmet og foran mit arbejde.

Uhyggeligt !!!

Til de tåbelige:. JA JEG VED GODT BILLEDERNE ER TAGET OVER FLERE DAGE OG
FLERE OMGANGE